لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۰۲

سردیس نشد، ته‌دیس!


در این تصویر سعی شده مجسمه قاسم سلیمانی برای ردگم‌کنی شبیه محسن رضایی ساخته شود.
در این تصویر سعی شده مجسمه قاسم سلیمانی برای ردگم‌کنی شبیه محسن رضایی ساخته شود.

طنزنوشته‌ای از جلال سعیدی:

با توجه به حواشی ایجادشده برای بازی سپاهان- الاتحاد و اصرار باشگاه سپاهان بر باقی ماندن سردیس قاسم سلیمانی در کنار زمین و اصرار باشگاه عربستانی بر نبودنش، ما چند راهکار برای رفع این مشکل به باشگاه سپاهان ارائه می‌کنیم تا برای مسابقات بعدی آن‌ها را به کار بگیرند:

  • زین پس به جای سردیس قاسم، ته‌دیسِ قاسم را کنار زمین بگذارید. ما قول می‌دهیم مشکلی پیش نمی‌آید. درست است که خیلی کار پسندیده و رایجی در دنیا نیست، ولی با توجه به این‌که در جمهوری اسلامی هیچ کار شما به باقی آدمیزادگان نمی‌برد، شما راحت باشید. بحمدالله در کشور متخصصان دیس‌شناس زیادی در مناصب مختلف حکومتی هستند که می‌توانید از مشاوره و راهنمایی آن‌ها نیز استفاده کنید.
  • روی سردیس سردارتان یک چادری پارچه‌ای پتویی چیزی بیندازید و یک نفر را هم مأمور کنید وقتی دوربین صداوسیما به سمت سردیس می‌رود، سریع آن پوشش را از رویش بردارد و رو به دوربین بگوید دالی موشه! این‌جوری ناظر ای‌اف‌سی هم فکر می‌کند یک نفر که حال و روز خوشی ندارد، دارد با یک مجسمه دالی موشه بازی می‌کند و فقط از مسئولان سپاهان می‌خواهد برای او از بیمارستان روانی آمبولانس درخواست کنند و تأثیری در روند بازی نخواهد داشت.
  • برای سردیس سردار کلاه‌گیس موی بلند، کلاه کپ، عینک آفتابی و پیرسینگ دماغ و لب بگذارید. در این صورت حتی خود رهبری نظام هم سردار را با کامران- هومن اشتباه می‌گیرد.
  • سردیس سردار را رنگ‌آمیزی کنید طوری که انگار تتو کرده است. در این صورت طرفداران امیر تتلو هم از حضور سردیس خوانندۀ دفترنقاشی‌نمایشان در ورزشگاه نقش جهان به وجد خواهند آمد.
  • از سردیس تا ته‌دیس باقی مسئولان جذاب و تودل‌برو کشور را هم در نقاط مختلف ورزشگاه نصب کنید تا حواس دشمنان و ضد انقلاب بین این همه دیس پرت شود. بنابر مطالعات دیس‌شناسانۀ ما، شخصیت‌های انقلابی جذابی مثل آقایان رئیسی، مخبر، علم‌الهدی، صدیقی، جنتی و امام کاشانی دیس‌های مناسبی دارند و به‌شدت توصیه می‌شوند.


در پایان از مدیرعامل باشگاه سپاهان خواهشمندیم حق مشاورۀ ما را به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بدهد تا بخشی از بدهکاری‌های چند میلیون دلاری‌شان را با آن پرداخت کنند.

من‌الله ته‌دیس
مدیر کل ساماندهی دیس‌های انقلابی کل کشور

XS
SM
MD
LG