لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۳۶

اوساسونا بدون نکونام به رئال باخت


رئال وقتی از اوساسونا پيش افتاد که پاس هشيارانه « محمدو دياررا » با اثر روی توپ از سوی امرسون، به رائول فرصت گلزنی داد.
رئال وقتی از اوساسونا پيش افتاد که پاس هشيارانه « محمدو دياررا » با اثر روی توپ از سوی امرسون، به رائول فرصت گلزنی داد.

اوساسونا در حالی که بازيکن ايرانی خود، جواد نکو نام را در اختيار نداشت، دو بر صفر از رئال مادريد در سانتيگو برنابو شکست خورد.


با اين پيروزی تيم رئال مادريد که در رده سوم جدول رده بندی فوتبال «لا ليگا»اسپانيا قرار دارد، به فاصله دو امتيازی بارسلونای پيشتاز رسيد.


به گزارش رويترز، رائول پس از ۲۴ دقيقه و روبينيو در اواخر نيمه دوم، با گل های خود سومين پيروزی پياپی «لوس مرنگوئس» را به ثبت رساندند.


بارسلونا با شکست يک بر صفر در زمين تيم رئال زازاگورا با امتياز ۵۶ همچنان پيشتاز اين رقابت ها باقی ماند. تيم دوم جدول رده بندی فوتبال باشگا ه های اسپانيا ، سوی يا، با تساوی بدون گل در خانه اش با تيم ريسينگ سانتاندر به ۵۵ امتياز رسيد.


فابيو کاپه لو، مربی تيم رئال مادريد در پايان بازی به خبرگزاری ها گفت «ما هنوز عقب هستيم ولی فاصله امتياز ها را کم کرده ايم و روحيه تيم بالا رفته است. ما در حال بهبود يافتن هستيم و اين برای مسابقه های سرنوشت ساز پيش رويمان، حياتی است.»


شروع درخشان برای رئال


در سانتيگو برنابو، رئال بازی را درخشان آغاز کرد و ريکاردو، دروازه بان اوساسونا را به حرکت های سريع نجاتبخش در برابر ضربه های گونزالو هيگواين و رود فان نيستلروی واداشت.


داويد لوپز در دقيقه دهم با شليک خود ايکر کاسی ياس، دروازه بان تيم رئال مادريد را وادار به واکنش و دفع توپ با يک دست کرد، اما در مجموع تيم اوساسونا حرکت خطرناک ديگری روی دروازه رئال از خود نشان نداد.


رئال وقتی از اوساسونا پيش افتاد که پاس هشيارانه «محمدو دياررا » با اثر روی توپ از سوی امرسون، به رائول فرصت گلزنی داد.


پس از شروع نيمه دوم، ريکاردو مانع گل امرسون با ضربه سر و شليک راه دور سرجيو راموس شد.
در دقيقه ۸۰ در پی يک ضربه کرنر به سود اوساسونا، اين روبينيو، بازيکن با جرئت برزيلی، بود که پا به توپ روانه دروازه حريف شد و توپ را در جناح راست برای هيگواين پخته کرد.


در حالی که ريکاردو در جهت توپ ارسالی بازگشتی از سوی هيگواين، بازيکن آرژانتينی، در حرکت بود، برگ برنده سابق تيم سانتوز در سومين بازی اش برای رئال سومين گل را نيز به ثمر رساند.


اوساسونا، تيم حاضر در مرحله يک چهارم پايانی جام يوفا در اثرغيبت بازيکنان محروم و مصدوم، ضعيف تر از معمول می نمود.


XS
SM
MD
LG