لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۴۳

اخبار ضد ونقیض درباره هویت اصلی ضارب احمد معتمدی


 احمد معتمدی
احمد معتمدی
درحالی که خبرگزاری فارس گزارش داده است که ضارب احمد معتمدی شش سال پیش از دانشگاه امیرکبیر فارغ‌التحصیل شده است یک منبع آگاه به رادیو فردا گفته است فرد ضارب نزدیک به ۱۷ سال پیش از این دانشگاه رفته است.

روز دوشنبه احمد معتمدی، وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت محمد خاتمی، در محل کارش در دانشگاه امیرکبیر به ضرب چاقوی فردی به شدت مجروح شد. یکی از نزدیکان دکتر معتمدی، جزییات تازه‌ای از این حادثه را با رادیو فردا در میان گذاشته که در برخی موارد با گزارش‌هایی که پیشتر در این باره منتشر شده، متفاوت است.

به گفته یکی از نزدیکان دکتر معتمدی، دوشنبه صبح فردی «ناشناس» در راهروی طبقه هفتم ساختمان برق دانشگاه امیرکبیر با چاقو به وی حمله می‌کند.

آنچنانکه یکی از نزدیکان دکتر معتمدی به رادیو فردا گفته است فرد ضارب، جواد قادر اقدم نام دارد؛ این فرد متولد ۱۳۳۸ است و در سال‌های ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۲ در دانشگاه امیرکبیر تحصیل می‌کرده است.

در گزارش خبرگزاری فارس همچنین آمده بود که ضارب دکتر معتمدی، با ایجاد شرکتی در شهرستان کرج با مخابرات این شهر همکاری می‌کرده است؛ خبرگزاری فارس همچنین گزارش داده بود این فرد پس از مدتی با برخی مسئولان مخابرات کرج درگیری پیدا کرده و به جرم چاقوکشی دستگیر و روانه زندان شده بود.

با این حال این منبع آگاه به رادیو فردا گفته است، بنا بر تحقیقاتی که نزدیکان دکتر معتمدی انجام داده‌اند، فرد ضارب، نه کارمند مخابرات بوده، و نه طرف قرارداد و نه پیمانکار مخابرات.

به گفته یکی از نزدیکان دکتر معتمدی، این فرد پیش از این با یکی از مسئولان مخابرات درگیر شده بوده و از قرار معلوم از آنجا که در دادگاه به قاضی حمله‌ور شده بود، قاضی او را به زندان می‌فرستد.

از سوی دیگر در حالی که در گزارش‌های صدای و سیمای جمهوری گفته شده است که پرونده فرد ضارب مربوط به سال ۱۳۸۳، یعنی سال آخر دولت محمد خاتمی است، آنچنانکه یکی از نزدیکان دکتر معتمدی می گوید، پرونده فرد ضارب، مربوط به سال ۱۳۸۵ یعنی یک سال پس از دولت خاتمی است.

این منبع آگاه همچنین به رادیو فردا گفت که دکتر معتمدی به هیچ عنوان فرد ضارب را نمی‌شناخته است؛ به گفته این منبع اگاه فرد ضارب هم‌اکنون دستگیر شده و نزد پلیس امنیت به سر می‌برد.

این منبع آگاه همچنین گفت دکتر معتمدی همچنان در بخش آی سی یو به سر می‌برد اما به گفته پزشکان خطر رفع شده است.
XS
SM
MD
LG