لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۰۴

ملاقات با آرش (محمد صادق) هنرور شجاعی


«ملاقات» روايتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهارديواريی است به نام زندان. در هر بخش از اين رشته برنامه به ملاقات يکی از کسانی می رويم که از سوی سازمان های حقوق بشری «زندانی سياسی عقيدتی» خوانده می شوند.

مجتهد است و مدرس حوزه علميه قم، زمانی که او را بازداشت کردند در دفتر آيت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقليد شيعيان کار می کرده، با اين حال متهم به محاربه با خداست.

ملاقات با آرش هنرور شجاعی
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:14 0:00

آرش هنرور شجاعی، آبان ماه سال ۸۸ در حالی که نيروهای امنيتی و اطلاعاتی با شکستن در منزل پدری اش به خانه هجوم آورده بودند، بازداشت و روانه زندان شد. در پرونده اتهامی او، بيست عنوان اتهامی از جمله توهين به مقدسات؛ توهين به رهبری؛ توهين به آيت‌الله روح‌الله خمينی؛ اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنيت کشور؛ جاسوسی به نفع دولت آلمان؛ همکاری با دول متخاصم؛ مسئول پروژه اروپايی‌سازی اسلام؛ انتشار کتاب‌های ممنوعه وجعل دست‌خط مراجع درج شده است.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار این فایل است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هماکنون با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG