لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۲۷

ملاقات با میلاد حسینی کشتان


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

در بهمن ماه سال ۸۷، ‌کوتاه زمانی پس از برگزاری گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو به کمیته انضباطی دانشگاه احضار شد. او و دیگر فعالان دانشجویی احضار شده، ‌به نصب دوربین‌های مداربسته در ورودی کلاس‌های درس دانشگاه معترض بودند.

ملاقات با میلاد حسینی کشتان
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:20 0:00

در عین حال این فعالان دانشجویی، ‌دو تجمع اعتراض آمیز را سامان داده بودند که در آن‌ها به سوء مدیریت معاونت دانشجویی دانشگاه و مرگ دو دانشجوی دختر این دانشگاه در خوابگاه این دانشگاه معترض بودند.

میلاد حسینی کشتان، دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران در تیرماه سال ۸۸، ‌پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آن سال و وقایع پس از آن، ‌همراه با بسیاری دیگر از فعالان دانشجویی، ‌بازداشت شد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG