لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۴۸

روزنامه وطن امروز پس از یک روز مجددا منتشر شد


تیترها و مطالب روزنامه وطن امروز علیه دولت حسن روحانی مشهور است.
تیترها و مطالب روزنامه وطن امروز علیه دولت حسن روحانی مشهور است.

انتشار روزنامه وطن امروز پس از یک روز وقفه از سر گرفته شد.

این روزنامه اصولگرای منتقد دولت حسن روحانی، چهارشنبه شش مرداد منتشر نشد اما یک روز بعد با عکس بزرگی از علی صیاد شیرازی، فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در صفحه اول خود منتشر شد.

تیترها و مطالب روزنامه وطن امروز علیه دولت حسن روحانی مشهور است.

مدیرمسئول این روزنامه مهرداد بذرپاش است که در دولت محمود احمدی‌نژاد، مدتی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان بود. آقای بذرپاش همچنین نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بود.

وطن امروز روز سه‌شنبه اعلام کرد که منتشر نشدن شماره بعدیش به دلیل اخلال «ماموران یک نهاد» خواهد بود.

اما این روزنامه توضیح نداد که این «ماموران» به کدام «نهاد» وابسته‌اند و چرا مانع انتشار این روزنامه شدند.

با وجود این، خبرگزاری ایرن گزارش داد که این روزنامه از بدهکاران بزرگ به روزنامه ایران است و از پرداخت بدهی بیش از ۷۰۰ میلیون تومانی خود امتناع می‌کند.

به گزارش ایرنا، وطن امروز در فاصله مهرماه ۱۳۸۷ تا آذرماه ۱۳۸۹ با امکانات متعلق به روزنامه ایران به چاپ می‌رسید و هزینه‌های کاغذ، چاپ و توزیع آن را موسسه ایران پرداخت کرده است.

ایرنا افزود که مدیران این روزنامه بعدتر «متعهد به پرداخت بدهی خود شدند» اما این کار را نکرده‌اند.

در گزارش ایرنا همچنین تصریح شد که ساختمان روزنامه وطن امروز هم به سازمان اوقاف تعلق دارد اما مسئولان روزنامه، از پرداخت اجاره آن خودداری کرده‌اند.

وطن امروز در شماره پنجشنبه هفت مرداد، اعلام کرد که «سند تسویه حساب تا پایان سال ۹۳» را در اختیار دارد اما اشاره‌ای به موضوع «بدهی ۷۰۰ میلیون تومانی» نکرد.

این روزنامه در عین حال گفت که «مشغول پرداخت هزینه انتقاد از دولت به‌خصوص پرداختن به موضوع فیش‌های نجومی» است و از دولت خواسته تا «به جای مانع‌تراشی بر سر راه رسانه‌های منتقد، مسئله حقوق‌های نجومی و فساد کلان اقتصادی وابستگان خود از جمله پرونده ۸۰۰ میلیارد تومانی بانک ملت را تا حصول نتیجه و مجازات متخلفان و نزدیکان پیگیری کند».

XS
SM
MD
LG