لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۴۰

آری هان در کامرون گم شده است!


ری هان دو ماه است که کامرون را ترک کرده و آخرين ارتباط با او از طريق اينترنت بوده است
ری هان دو ماه است که کامرون را ترک کرده و آخرين ارتباط با او از طريق اينترنت بوده است

روزنامه «تلگراف» چاپ هلند در شماره روز سه شنبه ۱۲ دسامبر خود از يوآنده، پايتخت کامرون، خبر داد که فدراسيون فوتبال اين کشور به دنبال آری هان مربی تيم ملی کامرون می گردد.


مربی هلندی «شيرهای رام نشدنی» دو ماهی می شود که دراين کشور آفريقايی ديده نشده است.


ملی پوش سالهای دور تيم ملی هلند، در ماه اوت گذشته قرار دادی دو ساله را با کامرون به امضا رساند. اين قرار داد در صورت راهيابی کامرون به رقابتهای ۲۰۰۸ جام ملتهای آفريقا در غنا تمديد می شود .


در اين قرار داد تاکيد شده است که آری هان بايد در کامرون سکونت داشته باشد .


اين مربی که با فسخ قرار دادش با تيم پرسپوليس تهران به تيم ملی کامرون پيوست، جانشين آرتور جرج پرتقالی شد .آرتور جرج در فوريه سال پيش با ناکامی کامرون در راهيابی به جام جهانی و جام ملت های آفريقا در مصر، از مقامش برکنار شد .


جين لومبری نانگ، رييس فدراسيون فوتبال کامرون سه شنبه ۱۲ دسامبر گزارش داد آری هان دو ماه است که کامرون را ترک کرده و آخرين ارتباط با او از طريق اينترنت بوده است. بعد از آن همه تلاش ها برای تماس با آقای هان بی اثر بوده است و در فدراسيون فوتبال اين کشور هيچکس از او اطلاعی ندارد .


هر چند که این منابع می گویند که آری هان گم شده است اما محسنی، نماينده آری هان در تهران خبر داد که او برای تسويه حساب، نامه ای به باشگاه پرسپوليس فرستاده و اين باشگاه را تهديد کرده است که اگر بدهی را پرداخت نکند به فيفا شکايت خواهد کرد!


XS
SM
MD
LG