لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۴۵

«درساعت ۵ عصر» با کامبیز حسینی: ۴۳


پادکست هفتگی «درساعت ۵ عصر» با کامبيزحسينی، کاری از کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران، از اين هفته، ۲۶ دی ماه، پنج شنبه ساعت پنج عصر به وقت ايران از راديو فردا پخش می شود.

قسمت ۴۳ پادکست هفتگی «درساعت۵عصر» با کامبیزحسینی امروز به این موضوع می پردازد که چرا توافق هسته ای می ارزه و چرا ما مدعی هستیم نسبت به نقض حقوق بشر در آمریکا و اینکه مذاکره با شیطان یک ابداع جدید در تاریخ بشریت است.... خوب بد زشت به برنامه برمی گردد و علی مطهری شخصیت خوب این هفته است و می گیم که چرا.... این برنامه محصولی از کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران است که از این هفته برای اولین بار از رادیو فردا پخش می شود و همزمان روی اینترنت قرار می گیرد.

کامبيز حسينی، طنزپرداز سياسی، هم چنين تهيه کننده ومجری برنامه پولتيک است که جمعه ها از کانال ماهواره ای راديو فردا پخش خود را آغاز کرده است.
برنامه راديويی «درساعت ۵ عصر»، يک برنامه طنز سياسی- اجتماعی است که در آن خبرها و رويدادهای هفته با زبانی متفاوت زير ذره بين قرار می گيرد. اين برنامه ۲۴ دقيقه است و از بخش های مختلفی مانند مروری بر وقايع هفته، «خوب، بد، زشت»، موسيقی و همچنين موضوع اصلی هفته تشکيل می شود و بر موضوعات روز و همچنين حقوق بشر تمرکز ويژه ای خواهد داشت.
XS
SM
MD
LG