لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۲۲

سه گل در اهواز برای تثبیت صدرنشینی پرسپولیس


در جدال پرسپولیس و فولاد، پرسپولیسی‌ها در دومین دقیقه به گل رسیدند
در جدال پرسپولیس و فولاد، پرسپولیسی‌ها در دومین دقیقه به گل رسیدند

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر صفر مقابل فولاد خوزستان، اختلاف خود با تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را به چهار امتیار رساند.

در جدال پرسپولیس و فولاد، پرسپولیسی‌ها در دومین دقیقه به گل رسیدند و شاگردان نعیم سعداوی را غافلگیر کردند.

گل به خودی عبدالله کرمی با گل‌های وحید امیری و علی علیپور، موقعیت پرسپولیس را در صدر جدول تثبیت کرد.

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (حمید طاهرخانی)، سروش رفیعی (سامان نریمان جهان)، وحید امیری، مهدی طارمی (ولادیمیر پریموف) و علی علیپور بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه بودند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: «فولاد اولین شکست خانگی‌اش را بعد از پیوستن ساسان انصاری متحمل شد. ۹۰ دقیقه بازی را تحت کنترل داشتیم و موقعیت‌های خطرناک زیادی خلق کردیم.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: «اختلاف امتیازی که با تراکتورسازی ایجاد کرده‌ایم، زمانی ارزش خواهد داشت که روند خوب‌مان را ادامه دهیم.»

سرمربی فولاد خوزستان هم گفت: دریافت چنین گل‌هایی ناامید کننده است. مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم. طبیعت فوتبال همین است و زمانی که حمله کنید، ضد حمله می‌خورید. نمی‌خواستیم در شهر خودمان این نتیجه رقم بخورد.

نعیم سعداوی یادآور شد: «ما هنوز زنده هستیم، نفس می‌کشیم و امید داریم که تا آخر فصل جایگاه خوبی به دست بیاوریم. بعضی تیم‌ها می‌توانند روی هر بازیکنی دست بگذارند و جذب کنند. ولی ما به سختی بازیکنان را در آکادمی تربیت می‌کنیم.»

در سایر مسابقات، شهرآورد تبریز بین گسترش و ماشین سازی با برتری دو بر یک گسترش به پایان رسید.

رضا خالقی‌فر و مسعود ابراهیم‌زاده از روی نقطه پنالتی برای گسترش گل زدند و پیام صادقیان زننده تک گل ماشین سازی بود.

ماشین سازی با هشت امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته اما گسترش توانست به رتبه هفتم صعود کند.

بازی سایپا و ذوب آهن بدون گل به پایان رسید. ذوب آهن پس از پرسپولیس و تراکتورسازی در رده سوم قرار دارد.

شهرآورد مشهد بین سیاه‌جامگان و پدیده یک بر یک تمام شد. عباس عسگری برای سیاه‌جامگان و میلاد کمندانی برای پدیده در نیمه اول موفق به گلزنی شدند.

سپاهان اصفهان در حالی که از نفت تهران عقب بود، در ادامه توانست به پیروزی دو بر یک برسد.

توحید غلامی برای نفت گل زد. مسعود حسن‌زاده و مهرداد محمدی هم گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

سپاهان با این پیروزی، شکست در جام حذفی را جبران کرد و حالا در رده چهارم جدول قرار دارد. صعود سپاهان باعث شد استقلال هم به رده ششم سقوط کند.

در این دیدار علی دایی محروم بود و از روی سکوها بازی را تماشا کرد. در نیمه دوم عبدالله ویسی سرمربی سپاهان به دلیل آنچه افت فشار عنوان شده، با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

محمد دایی مربی نفت تهران در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر قرار است تیم‌های پرطرفدار قهرمان شوند، بگویید بقیه بروند خانه‌شان. مشکل فوتبال ما از بالا تا پایین است. از زمانی که در جام حذفی به فینال رفتیم شمشیر را از رو بستند. در فوتبال ما تیم‌هایی که پول و زور دارند برنده می‌شوند.

XS
SM
MD
LG