لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۲۱

سومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی روحانی در مجلس

از صبح چهارشنبه ۲۳ مرداد، سومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی حسن روحانی در مجلس ایران آغاز شد.

۱۷:۲۴ ۲۳.۵.۱۳۹۲
کائیدی: آقای نعمت‌زاده در حوزه خودرو چه می‌کند؟ حوزه خودرو در اختیار دو غول است که همین امر موجب افزایش قیمت خودرو شده است. وضعیت خودرو چه خواهد شد؟ خودرو اکنون دیگر کالای لوکس شده است.
۱۷:۲۳ ۲۳.۵.۱۳۹۲
علی کائیدی، نماینده پلدختر: وزارت صنعت و معدن و تجارت چهار وزارتخانه است. آقای نعمت‌زاده از لحاظ جسمانی توان رهبری این وزارتخانه را ندارد.
۱۷:۲۳ ۲۳.۵.۱۳۹۲
کائیدی: آقای نعمت‌زاده باید در اتاق فکر بنشینند. وزارت صنعت، معدن و تجارت آزمایشگاه نیست. آیا آقای نعمت‌زاده توان دارد سر تمامی پروژه‌ها حضور پیدا کند؟ وزارت صنعت و معدن و تجارت چهار وزارتخانه است.
۱۷:۲۲ ۲۳.۵.۱۳۹۲
علی کائیدی به عنوان نماینده مخالف با معرفی محمدرضا نعمت‌زاده به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پشت تریبون قرار گرفت.
۱۷:۱۸ ۲۳.۵.۱۳۹۲
نوبت به بررسی وزیر پیشنهادی صنعت و معدن رسید.
۱۷:۱۸ ۲۳.۵.۱۳۹۲
آخوندی: در مورد مسائل سیاسی‌ای که مطرح شد باید بگویم که من هیچ‌گاه دچار جوزدگی نشده‌ام. مجموعه سوابق من گواه وفاداری‌ام به انقلاب است. وقتی که شورای نگهبان صحت انتخابات را اعلام می‌کند، این یک امر مختومه است و ما از قانون تخلف نمی‌کنیم. ما همواره تسلیم امر رهبری هستیم.
۱۷:۱۵ ۲۳.۵.۱۳۹۲
عباس آخوندی: سال ۷۲ من وزیر مسکن و شهرسازی بودم و اقدامات بنیادی‌ای را در این وزارتخانه دنبال کردم.
۱۷:۰۸ ۲۳.۵.۱۳۹۲
آخوندی: بحث من این است که تأسیسات زیربنایی برای اجرای این طرح با مشکلات فراوانی روبرو است. اصلی‌ترین مأموریت وزارت شهرسازی اکنون تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی است. راهکار این تقویت نهادهای شهرداری و تمرکز کمک‌های دولت در نهادهای شهرداری است.
۱۷:۰۷ ۲۳.۵.۱۳۹۲
عباس آخوندی: در مورد مسکن مهر، این طرح باید برای سه طبقه پایین جامعه به اجرا در بیاید... تا قبل از ۱۳۷۲ در هیچکدام از بودجه‌های دولت توجهی به تأمین مسکن اقشار کم درآمد نشده بود. ما آن زمان با فرض آن‌که داشتن مسکن حق تمامی جامعه است، بحث حمایت دولت از اقشار کم درآمد را مطرح کردیم. بنابراین من با مسکن مهر مخالفتی ندارم و من خودم اولین بار این موضوع را وارد حوزه برنامه‌ریزی کردم.
۱۷:۰۳ ۲۳.۵.۱۳۹۲
در حوزه شهرسازی نیز آقای آخوندی بر توزیع متوازن جمعیت و برقراری عدالت جغرافیایی اشاره دارد.

بیشتر

XS
SM
MD
LG