لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۴۳

پیروزی تیم بسکتبال ایران بر ژاپن


در بازی با ژاپن، مهدی کامرانی و صمد نيکخواه بهرامی هر کدام با ۱۴ امتياز کار آمد ترين بازيکنان تيم ملی بسکتبال ايران بودند.
در بازی با ژاپن، مهدی کامرانی و صمد نيکخواه بهرامی هر کدام با ۱۴ امتياز کار آمد ترين بازيکنان تيم ملی بسکتبال ايران بودند.

تيم ملی بسکتبال ايران با پيروزی ۶۸ بر ۶۴ بر تيم ملی ژاپن، به مرحله نيمه نهايی اين رشته در بازي های آسيايی ۲۰۰۶ راه يافت.


مردان بسکتبال ايران برای راهيابی به مرحله نهايی با برنده مسابقه قطر با تايوان پيکار خواهد کرد. در مسابقه های دور نخست، تيم قطر با بازيکنان آفريقايی تغيير مليت داده، بر تيم ايران پيروز شد.


در بازی با ژاپن، مهدی کامرانی و صمد نيکخواه بهرامی هر کدام با ۱۴ امتياز کار آمد ترين بازيکنان تيم ملی بسکتبال ايران بودند. حامد حدادی و آيدين نيکخواه بهرامی هر کدام با ۱۲ امتياز در رده بعدی قرار داشتند.


در آخرين لحظه، پرتاب سه امتيازی مهدی کامرانی ، نقشی مهم در پيروزی ايران داشت.


مهدی کامرانی، صمد نيکخواه بهرامی، حامد آفاق، عليرضا هنردوست و حامد حدادی بازيکنان تيم ملی ايران در شروع مسابقه بودند که در جريان ۴۰ دقيقه بازی پويا تاجيک، ايمان زندی، آيدين نيکخواه بهرامی، امير امينی و موسی نبی پور هم به ميدان رفتند.


پيش از اين ايران بر کره جنوبی هم پيروز شده بود.


در مسابقه با ژاپن بسکتباليست های ايرانی بهترين نمايش را در يک چهارم وقت دوم مسابقه داشتند که با امتياز برتر ۲۲ بر ۱۲ اندوخته خوبی به دست آوردند. در سه وقت يک چهارم ديگر به ترتيب ۱۱ بر ۱۳ ، ۱۹ بر ۲۲ و ۱۶ بر ۱۷ برتری اندک با ژاپنی ها بود. اما در مجموع امتياز ها، پيروزی و راهيابی به مرحله چهار تيمی از آن ايران بود.

در ديگر ديدارهای اين مرحله تيم های اردن با قزاقستان، کره جنوبی با چين و قطر با تايوان با يکديگر پيکار می کنند.


XS
SM
MD
LG