لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۰۲

تيم ملی ايران با لاتزيو يک بر يک کرد


 تيم ملی ايران با لاتزيو يک بر يک کرد. عکس تزئینی است.
تيم ملی ايران با لاتزيو يک بر يک کرد. عکس تزئینی است.
در آخرين بازی دوستانه در پايان يک اردوی ۱۰ روزه اروپايی، تيم ملی ايران با تيم بزرگ لاتزيو از سری «آ» فوتبال ايتاليا يک بر يک مساوی کرد.

برای تيم افشين قطبی محمدرضا خلعتبری گلزن بود و مارک برشيانو، بازيکن تيم ملی استراليا برای لاتزيو گل تساوی بخش را زد.

ايران که خود را برای رقابتهای سال آينده (۲۰۱۱) جام ملتهای آسيا آماده می کند، در دقيقه دوازدهم هنگامی پيش افتاد که محمد رضا خلعتبری از تله آفسايد تيم ميزبان گريخت و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

به نظر می آمد بازی با پيروزی تيم صاحب سه بار مقام قهرمانی آسيا در شرف پايان باشد که در فاصله ده دقيقه به پايان مسابقه، اشتباه ميلاد زنيدپور به برشيانو کمک کرد تا گل تساوی بخش را بزند.

مدافع اين فصل استيل آذين در دفع يک توپ ناکام ماند و به صورت اتفاقی توپ را برای برشيانو مهيا کرد تا از فاصله نزديک گل تساوی بخش را بزند.

پيش از اين بازی ايران در کشور اسلوونی با تيم ستاره سرخ بلگراد از صربستان يک بر يک مساوی کرده و در محل اردوی تمرينی اش در اتريش بر واشاش مجارستان يک بر صفر پيروز شده بود.

در آن دو مسابقه هر دو گل را علی کريمی، کاپيتان تيم ملی از نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در مسابقه سوم با اعلام مصدوميت غايب و به تهران بازگشته بود. تيم ملی ايران جمعه به تهران باز می گردد.

در جام ۲۰۱۱ ملتهای آسيا ايران در مرحله گروهی با تيمهای ملی عراق، مدافع عنوان قهرمانی، کره شمالی و امارات همآورد است و برشيانو با تيم ملی استراليا در گروه تيمهای کره جنوبی، هند و بحرين بازی می کند.

تيم ايران با اين آرايش در برابر لاتزيو بازی کرد: مهدی رحمتی - هادی عقيلی، جلال حسينی، محمد نصرتی (کاپيتان) (ميلاد زنيد‌پور) - خسرو حيدری، فرزاد آشوبی - قاسم حدادی ‌فر (ايمان مبعلی)، پژمان نوری، احسان حاج صفی - محمد‌ رضا خلعتبری (غلامرضا رضايی) - و هادی نوروزی (کريم انصاريفرد).
XS
SM
MD
LG