لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۴۵

«همسر سرکوزی به شوهرش رای نداد»


خبر مربوط به عدم شرکت سيليا سرکوزی همسر نيکلا سرکوزی در رای گيری ۶ مه تحت فشار دوستان قدرتمند سرکوزی سانسور شده است.
خبر مربوط به عدم شرکت سيليا سرکوزی همسر نيکلا سرکوزی در رای گيری ۶ مه تحت فشار دوستان قدرتمند سرکوزی سانسور شده است.

به گزارش سايت خبری «رو ۸۹ » خبر مربوط به شرکت نکردن سيسیليا سرکوزی همسر نيکلا سرکوزی در انتخابات ۶ مه، تحت فشار دوستان قدرتمند سارکوزی سانسور شده است.


به نوشته اين سايت خبری، روزنامه ژورنال ديمانش که متعلق به گروه لاگاردر است، تحت فشار آرنو لاگاردر از سهامداران اصلی اين روزنامه، خبر مربوط به عدم شرکت سيسيليا سرکوزی را از روزنامه حذف کرده است.


پاتريس تراپير از دبيران روزنامه اين خبر را تاييد کرده است. به گفته وی مقاله مربوط به رای ندادن همسر سرکوزی چاپ نشده، چون در مورد زندگی خصوصی افراد بوده است.


دو مقاله در مورد سيسيليا سرکوزی به ژورنال دیمانش پيشنهاد شده بود: يکی در مورد تنش بين سیسیلیا و نيکلا سرکوزی بود و مقاله دیگر در مورد عدم شرکت وی در انتخابات.


ژاک اسپرانديو که مسئول هيات تحريره این روزنامه است تصميم می گيرد مقاله مربوط به دعوای خانوادگی سرکوزی را چاپ نکند چون اين مقاله به زندگی خصوصی افراد پرداخته بود.


او تصمیم می گیرد که مقاله مربوط به عدم شرکت سيسيليا در رای گيری چاپ شود و به همکاران خود می گويد در مقابل فشار برای عدم چاپ اين مقاله بايد مقاومت کنيم.


ژاک اسپرانديو می گويد با سيسيليا سرکوزی در اين مورد تماس گرفتيم و از او در مورد عدم شرکت وی در انتخابات پرسيدم. به گفته ژاک اسپرانديو، خانم سرکوزی حاضر به پاسخ دادن به این پرسش نشده است. نزديکان نيکلا سرکوزی با روزنامه تماس می گيرند تا مانع چاپ خبر شرکت نکردن سيسيليا سرکوزی در انتخابات چاپ نشود، ولی ژاک اسپرانديو در مورد اين خواسته مقاومت می کند تا اين که آرنو لاگاردر تلفن می زند و رسما می خواهد خبر چاپ نشود.


آرنو لاگاردر از دوستان نزديک نيکلا سرکوزی است.


XS
SM
MD
LG