لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۲۶
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.

پوشش همزمان المپیک ۲۰۱۶ ریو

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که از روز شنبه ۱۶ مرداد به طور رسمی در ریو دو ژانیروی برزیل آغاز شد، روز یکشنبه ۳۱ مرداد با برگزاری اختتامیه بازی‌ها پایان می‌گیرد. تحولات مرتبط با این رویداد ورزشی را با رادیو فردا دنبال کنید.

۱۶:۲۶ ۳۱.۵.۱۳۹۵

رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین مبارزه موفق شد ابراهیم بلوک باشی از ترکیه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد.

۱۶:۲۳ ۳۱.۵.۱۳۹۵

میثم نصیری در اولین مبارزه، با نتیجه 10 بر 7 مغلوب بوریسلاو نواچکوف از بلغارستان شد.

۰۶:۲۸ ۳۱.۵.۱۳۹۵

در وزن آخر از مسابقات تکواندو، رادیک عیسایف از جمهوری آذربایجان به مقام قهرمانی رسید تا رضا مهماندوست سرمربی ایرانی این تیم، المپیک ۲۰۱۶ را با کارنامه‌ای درخشان به پایان برساند.

۰۴:۰۸ ۳۱.۵.۱۳۹۵

در دیدار نهایی رقابت‌های بسکتبال زنان المپیک، آمریکا در برابر اسپانیا ۱۰۱ بر ۷۲ به سود آمریکا پیروز شد. کاروان ورزش آمریکا با تصاحب چهلمین مدال طلا، در مجموع و تا این لحظه ۱۱۱ مدال رنگارنگ را به دست آورده است.

۰۴:۰۵ ۳۱.۵.۱۳۹۵

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران پس از ناکامی تیمش گفت در المپیک خوب نبودم. از مردم می‌خواهم من را به خاطر افتخارات دو سال گذشته ببخشند.

۰۴:۰۴ ۳۱.۵.۱۳۹۵

رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در دور نخست وزن ۹۷ کیلوگرم با ابراهیم بلوکباشی از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت برتری، مقابل با برنده گازیموف آذربایجان و رادوسلاو باران از لهستان کشتی می‌گیرد.

۰۴:۰۲ ۳۱.۵.۱۳۹۵

در آخرین روز از مسابقات المپیک، میثم نصیری در ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف نواچکوف از بلغارستان می‌رود و در صورت برتری، در دور دوم با نماینده پورتوریکو دیدار می‌کند.

۰۴:۰۱ ۳۱.۵.۱۳۹۵

نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش می‌گوید در تکواندو توقع بیشتر بود و خود فدراسیون نیز پیش‌بینی می‌کرد که حداقل یک مدال خوشرنگ بگیریم. اما رقبا نیز کار کرده‌اند و تکواندو کاران ما موفق نشدند.

۰۴:۰۰ ۳۱.۵.۱۳۹۵

در دیدار نهایی واترپلوی مردان، صربستان به دیدار کرواسی رفت و با نتیجه 11 بر 7 صاحب برتری شد تا به مدال طلای المپیک ریو دست پیدا کند.

۰۲:۱۲ ۳۱.۵.۱۳۹۵

کمیل قاسمی در فوق سنگین، با شکست مقابل طاها آق گول از ترکیه به مدال نقره المپیک 2016 رسید.

بیشتر

XS
SM
MD
LG