لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۲۵
رضا یزدانی در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های بوداپست
رضا یزدانی در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های بوداپست

برق طلا در اردوی کشتی ایران در نخستین روز رقابت‌های بوداپست

رقابت‌های کشتی قهرمانی مردان و زنان جهان از روز دوشنبه در مجارستان آغاز شده است. رادیوفردا می‌کوشد تا مهم‌ترین رخدادهای این دوره از مسابقات را به صورت لحظه به لحظه از بوداپست پوشش دهد.

۱۶:۳۳ ۲۵.۶.۱۳۹۲
رضا یزدانی در اولین مبارزه در حالیکه به وضوح مدارا می‌کرد تا هم خودش را خسته نکند و هم مصدومیت زانویش تشدید نشود، ایوان یانکوفسکی از بلاروس را 7-3 شکست داد. یانکوفسکی توسط روسلان شیخ‌اوف حریف سابق علیرضا حیدری و بلاگلازوف از برترین آزادکاران تاریخ این رشته ورزشی کوچ می‌شد
۱۵:۴۸ ۲۵.۶.۱۳۹۲
پیش از اینکه نمایندگان ایران به روی تشک بیایند، صبا بلاغی کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی آلمان در وزن ۶۶ کیلوگرم موفق شد رقیب فنلاندی‌اش را از پیش رو بردارد. بهمن طالبی داور ایرانی نیز روی تشک B به عنوان رئیس تشک فعالیت می‌کند. این مسابقات به طور همزمان بر روی چهار تشک در حال برگزاری است.
۱۵:۳۷ ۲۵.۶.۱۳۹۲
امروز مسابقات اوزان ۵۵، ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار خواهد شد. مسابقات از همین لحظه شروع شد. حسن رحیمی در وزن اول باید به مصاف رسول کالی‌یف از قزاقستان برود. مهدی تقوی دارنده دو مدال طلای جهانی که در گروهی سخت قرار دارد، ابتدا باید با برنت مت کالف از آمریکا رویارو شود.
رضا یزدانی مدافع عنون قهرمانی در وزن ۹۶ کیلوگرم در نخستین مبارزه، با ایوان یانکوفسکی از بلاروس کشتی خواهد گرفت.
رضا یزدانی، در حال تمرین آماده‌سازی پیش از مسابقات روز دوشنبه
رضا یزدانی، در حال تمرین آماده‌سازی پیش از مسابقات روز دوشنبه
XS
SM
MD
LG