لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۵۸

دستور وزیر کشور برای برخورد با عاملان حمله به میرمحمود موسوی


وزیر کشوراز صدور دستور «پیگیری و برخورد با عاملان» حمله به میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی، خبر داد و گفت که «طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده است».

به گزارش خبرگزاری ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، روز یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت، به نقل از فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که قبلا موردی از سوءقصد به میر محمود موسوی «گزارش نشده است».

گفت‌وگوی وحید پوراستاد با اردشیر امیرارجمند درباره سوءقصد به میرمحمود موسوی
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:10 0:00
لینک مستقیم


وی اضافه کرد: «طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما دستور پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است».

آقای رحمانی فضلی همچنین گفت که اتفاقاتی چون زورگیری «به طور روزانه برای افراد مختلف رخ می‌دهد».

براساس گزارش وب‌سایت کلمه، میرمحمود موسوی «شنبه‌شب» برای «سومین بار در کمتر از ۱۰ روز مورد سوءقصد قرار گرفته» و با «چاقو» زخمی شده و پس از مداوا به خانه بازگشته‌ است.

انتشار گزارش‌ها درباره حمله به برادر میرحسین موسوی در حالی است که پس از گذشت بیش از شش سال هنوز عوامل ترور علی موسوی حبیبی، خواهر‌زاده میرحسین موسوی، دستگیر نشده‌اند.

علی موسوی حبیبی ششم دیما ه۸۸، همزمان با روز عاشورا و دریکی از تجمع‌های اعتراضی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این سال کشته شد.

پس از آن نیروی انتظامی اعلام کرد که خواهرزاده میرحسین موسوی «به دست سرنشینان یک دستگاه خودرو با سلاح گرم ترور» شده است.

میرحسین موسوی همراه زهرا رهنورد، همسرش و نیز مهدی کروبی رهبران معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال۸۸، بیش از پنج سال است که بدون برگزاری دادگاه در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

XS
SM
MD
LG