لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۱۸

آغاز دومین دوره فرمانداری هنرپیشه سابق هالیوود


آرنولد شوارتسننگر در حال بوسیدن پسر نه ساله اش
آرنولد شوارتسننگر در حال بوسیدن پسر نه ساله اش

در هفت روز آينده آرنولد شوارتزنگر فرماندار منتخب ايالت کاليفرنيا و بازيگر سابق فيلم های هاليوود، با آغاز دومين دوره فرمانداری خود در اين ايالت در چهار سخنرانی مختلف به بررسی مهمترين مسايل و مشکلات کاليفرنيا در رابطه با بيمه سلامت شهروندان – بازسازی جاده ها و اماکن عمومی و شرايط محيط زيست ميپردازد.


فرماندار آرنولد شوارتزنگر در سخنرانی های هفت روز آينده طرح های مورد نظر خود را برای چهار سال آينده کاليفرنيا مطرح خواهد کرد که در نتيجه آن شهروندان اين ايالت خواهند توانست علاوه بر دسترسی آسان و ارزان قيمت تر به بيمه سلامتی ، از هوايی سالم تر و جاده هايی نوساز برای بهبود وضع ترافيک برخوردار شوند.


آقای شوارتزنگر که بعلت شکستگی ستخوان پای راست در يک حادثه ورزش اسکی در دوران تعطيلات کريسمس برای راه رفتن از چوبدستی های مخصوص استفاده ميکند در مراسم سوگند و سخنرانی « گشايش دوره دوم فرمانداری» خود به چند طرح دراز مدت برای ايالت کاليفرنيا اشاره خواهد کرد.


انتظار می رود که فرماندار کاليفرنيا يکی از مستحکم ترين و عملی ترين راه حل های خود را برای مقابله با مشکل نداشتن بيمه درمانی برای ميليون ها تن از اهالی کاليفرنيا پيشنهاد کند

در آغاز هفته آينده آقای شوارتزنگر طرح مهم ايجاد تسهيلات برای دسترسی هرچه بيشتر مردم کاليفرنيا به بيمه سلامتی و بهبود وضع سيستم بهداشتی اين ايالت را در يک سخنرانی ويژه مطرح خواهد کرد.


روز بعد فرماندار شوارتزنگر در جلسه سخنرانی ساليانه فرماندار کاليفرنيا در ساکرامنتو شرکت خواهد کرد و سپس در چهارمين سخنرانی خود پيشنهادهای تازه ای برای تصويب بودجه سال آينده کاليفرنيا ارائه خواهد داد.


در اين چهار سخنرانی مختلف انتظار می رود که فرماندار کاليفرنيا يکی از مستحکم ترين و عملی ترين راه حل های خود را برای مقابله با مشکل نداشتن بيمه درمانی برای ميليون ها تن از اهالی کاليفرنيا پيشنهاد کند.


آقای شوارتزنگر اميدواراست تا با اين عمل بتواند خود را بعنوان يک فرماندار سازنده در سکويی هم طراز با فرماندار سابق کاليفرنيا «پت براون» قرار دهد.


يکی ديگر از طرح های سازنده فرماندار شوارتزنگر، علاوه بر ۴۳ ميليارد دلار مخارج بازسازی و گسترش جاده ها که طرح آن در انتخابات ماه نوامبر گذشته توسط رای دهندگان به تصويب رسيد، کوشش دوباره برای تصويب طرح پيشنهاد بازسازی اماکن عمومی از جمله دادگستری ها، زندان ها و مخازن آب است که سال گذشته قانون گزاران کاليفرنيا آن را رد کردند.


بنا به گفته کارشناسان، با ادامه موفقيت های پيشين آرنولد شوارتزنگر از جمله همکاری های اين فرماندار جمهوری خواه با قانون گزاران حزب دمکرات کاليفرنيا، طرح های تازه پاک سازی و بهبود شرايط محيط زيست، بالا بردن ميزان درآمد کارگری و بالاخره طرح بهسازی شرايط بهداشت عمومی می تواند آقای شوارتزنگر را در جای گاه قدرتمندی برای فعاليت های انتخاباتی آينده و احراز مقام سناتوری ايالت کاليفرنيا قرار دهد.


XS
SM
MD
LG