لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۱۷

توقف استقلال و درگيری فيزيکی سه ملي پوش در پايان بازی


در هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال ايران، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و با تساوی يک بر يک متوقف شد. استقلال حالا ۴۶ امتيازی است و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد، به صدر جدول برگشته.

در پايان مسابقه پشت محوطه مخصوص رسانه ها، قاسم حداديفر و محمد خانزاده با آندرانيک تيموريان که هر سه در تيم ملی همبازی بودهاند، درگيری فيزيکی داشتند.

محسن بياتي نيا در حال مصاحبه بود که از شنيدن صداهای پشت در تعجب کرد و از خبرنگاران خواست مصاحبه را قطع کنند. به گزارش فارس نيوز، ماموران نيروی انتظامی درباره ماجرايی که پشت درهای بسته رخ داد به خبرنگاران گفتند: «حداديفر و خانزاده با تيموريان درگير شدند و ما مجبور به دخالت شديم.»

در متن بازی، محسن بياتي نيا در دقيقه ۲۵ روی خط عرضی محوطه جريمه استقلال صاحب توپ شد و با حرکت سريع در عمق و شوتزنی، گل ذوب آهن را به ثمر رساند. در دقيقه ۸۶ حنيف عمرانزاده با سر ضربه يک کرنر گرفت و روی کرنر ارسالی هم تاثيرگذار بود تا توپ پس از برخورد به مدافع ذوب آهن وارد دروازه اين تيم شود.

در تيم استقلال خسرو حيدری در دقيقه ۱۸ مصدوم شد و جای خود را به مهرداد اولادی داد. در نيمه اول ذوب آهن تيم برتر ميدان بود و چند موقعيت گل داشت. در دقيقه ۴۵ هم بياتي نيا فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.

در ترکيب استقلال مهدی رحمتی، حنيف عمران زاده، اميرحسين صادقی، پژمان نوری، خسرو حيدری (دقيقه ۱۸ مهرداد اولادی)، ساموئل، آندرانيک تيموريان، سياوش اکبرپور، آرش برهانی (دقيقه ۷۵ ايمان باصفا)، محمد قاضی و تونی کارواليو (دقيقه ۴۶ عليرضا نيکبخت واحدی) بازی کردند.

برای ذوب آهن ميلان مياتوويچ، محمد صلصالی، کارلوس سانتوس، محمد خانزاده، محسن ايران نژاد، سينا عشوری، اکبر ايمانی (دقيقه ۷۵ اسماعيل فرهادی)، قاسم حداديفر، مجتبی تبريزی، ميلاد غريبی و محسن بياتينيا به ميدان رفتند.

مجتبی تقوی پس از تساوی تيمش مقابل استقلال گفت: تيم برتر ميدان بوديم. اگر درايت قلعه نويی نبود برنده ميشديم. زمان تعويض خودمان اشتباه کرديم و باعث شديم استقلال گل بزند. هنگام کرنر آنها يک بازيکن کمتر داشتيم و مدافع ما هنوز به زمين نرفته بود. خودمان اشتباه کرديم. چند موقعيت صددرصد گلزنی را هم از دست داديم.

مجيد صالح کمک مربی استقلال هم در نشست خبری با عذرخواهی از غيبت امير قلعه نويی گفت: «ما مجموعه ساکت و بيصدايی هستيم. ما هم بلديم فشار روانی وارد کنيم و وقتی گل ميخوريم داوری را زير سوال ببريم. ما هم سايت و روزنامه داريم اما اين کار را نميکنيم. گرچه عليه ما اين کار را ميکنند و اين هفته فشار زيادی به ما وارد کردند.»

در ديگر بازی برگزار شده، مس کرمان و نفت تهران در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که شاگردان يحيی گلمحمدی با نتيجه يک بر صفر به پيروزی رسيدند. علی قربانی تک گل بازی را به ثمر رساند تا لوکا بوناچيچ که به تازگی هدايت مس را برعهده گرفته در اولين ديدارش شکست را تجربه کند. مس با ۱۶ امتياز در قعر جدول است اما نفت ۴۴ امتيازی شد و جای پرسپوليس را در رده سوم گرفت. نتايج ساير ديدارها به شرح زير است.

ملوان ۱ تراکتورسازی ۱

مهدی دغاغله برای ملوان و کريم انصاريفرد برای تراکتورسازی گل زدند. انصاريفرد حالا ۱۱ گله است و به اتفاق همشهری جوانش مهرداد بايرامی از گسترش تبريز در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

دراگان اسکوچيچ بعد از تساوی تيمش مقابل تراکتورسازی گفت: اگر بين هواداران اتفاقی بيفتد نميشود با گرفتن امتياز تيم را تنبيه کرد، بلکه بايد جريمه مالی انجام داد. با اين شرايط در بازی اينتر و آث ميلان بايد ۲۷ امتياز از دو تيم کسر کرد. چرا که از لحظه گرم کردن تا رفتن به خانه فحاشی ميکنند! بايد درک کنيم فوتبال سينما نيست، آمديم لذت ببريم و بايد صبور باشيم.

سپاهان ۳ استقلال خوزستان ۱

علی کريمی، مهدی شريفی و هادی عقيلی برای سپاهان و مهدی خيری برای استقلال خوزستان گلزنی کردند. زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در پايان بازی گفت: بايد دنبال حداکثر امتيازات باشيم. بازی خيلی مهمی با پرسپوليس داريم و اگر برنده شويم همچنان اميدواريم در کورس قهرمانی باقی بمانيم. ضمن اينکه بايد منتظر از دست دادن امتيازات رقبا هم باشيم.

صبا قم ۳ داماش گيلان ۲

مهدی مومنی، روزبه چشمی و فريد کريمی برای صبا گل زدند و رضا کاردوست با امين متوسل زاده گل های داماش را به ثمر رساندند. صبا قم با کسب ۲۶ امتياز به رده دهم صعود کرد.

فجر سپاسی ۰ راه آهن سورينت ۱

فرزاد آشوبی در دقيقه ۴۲ (پنالتی) گل راه آهن را زد. با توجه به اين نتايج، سپاهان با کسب امتياز ۴۳ يک رده صعود کرد و در جايگاه چهارم قرار گرفت. راه آهن ۲۲ امتيازی با داماش گيلان و ذوب آهن هم امتياز شد اما با تفاضل گل ضعيف تر در رده چهاردهم است.
XS
SM
MD
LG