لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۵۵

راجر فدرر به دور سوم راه یافت


راجر فدرر تنيس باز شماره يک جهان از سوييس برتری خود را در سه « ست» بر راد ليور به نمايش گذاشت
راجر فدرر تنيس باز شماره يک جهان از سوييس برتری خود را در سه « ست» بر راد ليور به نمايش گذاشت

راجر فدرر روز چهارشنبه با پيروزی قاطع بر يوناس بيورکمن، تنيس باز با تجربه سوئدی، به پيشروی در رقابت های تنيس «اوپن» مردان استراليا ادامه داد .


در حالی که درجه حرارت کمتر از روز سه شنبه بود، تنيس باز شماره يک جهان از سوييس برتری خود را در سه « ست» سريع با نتايج ۲-۶ ، ۳-۶ و ۲-۶ در زمين راد ليور به نمايش گذاشت .


در دور سوم ، با حضور ۳۲ تنيس باز باقی مانده، فدرر با ميخائيل يوژنی، دارنده رده ۲۵ جهان از روسيه پيکار خواهد کرد .


نوواک ديوکوويچ، تنيس باز ۱۹ ساله صرب دارای رده چهارده و حريف احتمالی سرسخت فدرر در دور چهارم، با پيروزی چشمگير بر فيليسيانو لوپز به دور سوم راه يافت

فدرر در پايان مسابقه گفت :«فکر می کنم مسابقه را بسيار خوب در دست داشتم. می دانستم که اگر من به سرويس هايم اتکا کنم يوناس به زحمت خواهد افتاد. از نظر من مسابقه ای خوب بود. می دانستم بازی نزديک باشد او بسيار با تجريه است. می دانيد که اگر مسابقه سخت شود برای پيروزی بايد جنگيد».


پيروزی اندی راديک آماده


اندی راديک، تنيس باز شماره شش اين مسابقه ها با پيروزی بر مارک گيک کوئل، تنيس باز با روحيه، در سه «ست» پياپی نشان داد که به اوج آمادگی اش نزديک است. اين تنيس باز امريکايی بر حريفی که در ضربه های «سرو» کار آمد بود تنها با دو « بريک » غلبه کرد .


او ۳-۶، ۶-۷ ( ۴-۷ ) و ۴-۶ مسابقه را از مارک برد تا در دور سوم با مارات سافين، قهرمان اين جام در سال ۲۰۰۵ از روسيه و يا دودی سلا از اسراييل رقابت کند .


ديوکوويچ ۱۹ ساله به سوی فدرر می آيد


نوواک ديوکوويچ، دارای رده چهارده و حريف احتمالی سرسخت فدرر در دور چهارم، با پيروزی چشمگير ۲-۶، ۵-۷ و ۱-۶ بر فيليسيانو لوپز به دور سوم راه يافت .


اين تنيس باز صرب ۱۹ ساله با داشتن رده بندی پانزدهم جهان، بالاترين رده جهانی را در ميان نوجوانان جهان تنيس دارد و درمسابقه با لوپز کلاس آن را نشان داد .


ديوکوويچ، که در مسابقه های دستگرمی ادلائيد استراليا به قهرمانی رسيد، تنها در «ست» دوم با مشکل رو به رو شد تا سرانجام پس از دو ساعت مسابقه را ببرد.


ديوکوويچ پس از مسابقه گفت: «درزمين مسابقه براستی احساس راحتی می کنم و با اعتماد بنفس و عزم راسخ به بازی می پردازم . در «ست» دوم کمی به تلاش افتادم اما توانستم سرانجام از آن هم پيروز بيرون بيايم».


ديوکوويچ در دور بعدی ( سوم ) با دانايی اودمچوکه از تايلند بازی خواهد کرد که در مسابقه با خوآن کارلوس فرره رو، دارنده رده ۲۴ به پيروزی چشمگير ۶-۷( ۰-۷ ) ، ۵-۷، ۶-۴ و ۱-۶ نائل آيد


XS
SM
MD
LG