لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۴۰

تازه‌های بازار موسیقی بریتانیا


David Guetta: Listen
David Guetta: Listen

موسیقی امروز: سه‌شنبه ۴ آذر

در برنامه موسیقی امروز هر هفته سه‌شنبه‌ها از تازه‌های بازار واقعی موسیقی بریتانیا می‌شنویم: سومین بازار بزرگ صنعت موسیقی جهان. هر دوشنبه تازه‌های موسیقی جهان وارد این بازار می‌شود و این برنامه منتخبی از این آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های جدید را مرور می‌کند. این هفته نگاهی می‌کنیم به آثاری از:

Susan Boyle: Hope
David Guetta: Listen
Olly Murs: Never Been Better

موسیقی امروز: سه‌شنبه ۴ آذر
please wait

No media source currently available

0:00 0:09:54 0:00
لینک مستقیم

«بشنو» ششمین آلبوم دیوید گتا دی‌جی و تهیه‌کننده فرانسوی است و بعضی چهره‌های مشهور موسیقی در آن حضور داشته‌اند، مانند نیکی میناج، جان لجند، آویتسی و رایان تدر خواننده گروه وان‌ریپابلیک. این آلبوم پس از انتشار با واکنش‌های مثبت و منفی روبه‌رو شد.

دموی «بشنو»، آلبوم دیوید گتا

سوزان بويل - «امید»
سوزان بويل - «امید»

آلبوم تازه سوزان بويل به نام «امید» از بازخوانی ترانه‌های عاشقانه کلاسیک و بعضی ترانه‌های شاد تشکیل شده که همه حول محور امید و الهام می‌گردند. آلبوم تازه بلافاصله پس از انتشار به رتبه شانزدهم جدول دویست ترانه محبوب آمریکا صعود کرد. هنرمند ۵۳ ساله پنج سال پیش با شرکت در مسابقه استعدادیابی تلویزیونی «بریتانیا استعداد دارد» و دستیابی به مقام دوم به شهرت رسید و فعالیت حرفه‌ای خود را از آنجا آغاز کرد.

الی مورس - «هرگز بهتر نبوده‌ام»
الی مورس - «هرگز بهتر نبوده‌ام»

آلبوم «هرگز بهتر نبوده‌ام» چهارمین مجموعه منتشرشده از آثار الی مورس خواننده، آهنگساز و مجری تلویزیونی انگلیسی است و سیزده آهنگ را دربرمی‌گیرد. الی مورس با شرکت در ششمین دوره مسابقات تلویزیونی «ضریب ایکس» شهرت پیدا کرد و اولین ترانه او در صدر جدول پرفروشترین‌های بریتانیا نشست.



XS
SM
MD
LG