لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۰۲

پادهنگ رادیوفردا

Sorry! No content for ۱۵ اسفند. See content from before

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰

انیمیشن وودی وودپکر، دارکوپ غیر قابل کنترلی که دهه ۴۰ میلادی خلق شده است، پس از چند دهه دوری از پرده سینما، قرار است که بار دیگر با ماجراهای تازه به سینما راه پیدا کند.

لینک مستقیم


موسیقی وودی وود‌پکر به همراه خنده‌های دیوانه‌وار این دارکوب پر سر و صدا سال ۱۹۴۷ به عنوان بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.



فیلم «ملانکولیا»، ساخته لارس فون تریه دانمارکی که در جشنواره کن ۲۰۱۱ جایزه بهترین بازیگر زن را نصیب «کیرستِن دانست» کرد، نیز این بار نامزد دریافت هشت جایزه «یوروپین فیلم اواردز» شده است.



در هفته‌ای که گذشت همچنین «جِزمین وورد»، نویسنده آمریکایی جایزه ادبی «نشنال بوک اوارد» را به خاطر رمان «استخوان‌ها را نجات بده» به خود اختصاص داد.

در پادهنگ این هفته همچنین سری زده‌ایم به گروه هِوی متال «بلک‌ سَبَت» که اعضای اولیه آن به تازگی اعلام کردند که تصمیم دارند پس از چندین دهه، بار دیگر آلبومی را با همکاری یکدیگر روانه بازار کنند.

لیدی گاگا در مراسم ام‌تی‌وی یوروپ میویزک اواردز- ۱۵ آبان‌ماه
لیدی گاگا در مراسم ام‌تی‌وی یوروپ میویزک اواردز- ۱۵ آبان‌ماه
حیدر صارمی، هنرمندی که نامش نمایشنامه رادیویی «کارآگاه جانی دالر» رو به یاد می‌آورد، یازدهم آبان‌ماه و در سن ۸۷ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت. در این پادکست یادی از این هنرمند و نمایشنامه‌ به یاد ماندی‌اش کرده‌ایم.

حیدر صارمی، جایزه ادبی «گنکور»، جایزه ام تی وی
please wait

No media source currently available

0:00 0:10:27 0:00
لینک مستقیم


در عین حال جایزه معتبر «گنکور»، مهمترین جایزه ادبی فرانسه، این هفته برنده خود را شناخت. این بار به یک معلم زیست شناسی از شهر لیون فرانسه این جایزه را دریافت کرد؛ آلِکسی ژِنی ۴۸ ساله‌ای که از پنج سال پیش نویسندگی را آغاز کرده است.

مراسم اهدای جوایز موسیقی «ام‌تی‌وی یوروپ میوزیک» هم یکشنبه شب در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی برگزار شد.

لیدی گاگا با بردن چهار جایزه، در صدر فهرست برندگان این مراسم قرار گرفت. جاستین بیبر، امینم و لینکین پارک هم از دیگر برندگان این جایزه بودند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG