لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۵۴

دزد ناشی، با «تابلو بازی» خودش را لو داد


ديويش بورس، دو روز پياپی به يک بار رفت تا هر بار از گروه موسيقی حاضر در آنجا بخواهد که ترانه هندی «اون منو ديونه کرده» را برايش اجرا کنند.
ديويش بورس، دو روز پياپی به يک بار رفت تا هر بار از گروه موسيقی حاضر در آنجا بخواهد که ترانه هندی «اون منو ديونه کرده» را برايش اجرا کنند.
درخواست چندباره اجرای يک ترانه «تابلو» از يک گروه موسيقی در يک بار رقص، دزد ذوق زده را لو داد!

يک نجار هندی که الماسهايی به ارزش بيش از يک ميليون دلار دزديده بود، برای خرج کردن بخشی از ثروت بادآورده اش به يک بار مخصوص رقص در شهر بمبیی رفت تا حسابی ريخت و پاش کند.

به نوشته روزنامه «ساندی تايمز»، ديويش بورس، دو روز پياپی به يک بار رفت تا هر بار از گروه موسيقی حاضر در آنجا بخواهد که ترانه هندی «اون منو ديونه کرده» را برايش اجرا کنند و البته اين درخواستهای مکرر، برايش صدها دلار نيز خرج داشت.

ترانه «اون منو ديوونه کرده»، از آثار عامه پسند خواننده باليوود، «هيمش رشاميا» است که آن را با صدای تودماغی معروفش اجرا کرده است.

به نوشته اين روزنامه، وقتی برای سومين شب پياپی سروکله ديوش بورس پيدا شد و دست برقضا باز از گروه موسيقی خواست که همان ترانه را اجرا کند، صدای اعتراض ديگران در بار بلند شد.

در ميانه سر و صدا و دودلی گروه موسيقی برای اجرا، آقای دزد، اسکناس های هزار روپيه ای را بر سر رقصنده های بار ريخت تا روی جمعيت معترض را کم کند و يک بار ديگر ترانه مورد علاقه اش را بشنود، غافل از اينکه چشمان تيزبين افسرهای مخفی پليس هند، اين دست و دلبازی ناشيانه را رصد می کنند.

ناگهان دستبندهای فلزی بر دستان بوريس فرود آمدند و در همان بازرسی نخستين، يک الماس ۶۷ هزار دلاری در جيب نجار ساده پيدا شد.

او بعد از بازداشت اعتراف کرد که در حين نجاری برای يک مغازه جواهرفروشی موفق شده الماس های بسيار مغازه را بدزدد.

رقص زنان همراه با ترانه های روز هندی در ازای دريافت پول از مشتريان يک بار، از اجزای جدانشدنی زندگی شبانه در اين شهر است.
XS
SM
MD
LG