لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۰۶

لحظه به لحظه با آخرین روز مسابقات کشتی قهرمانی جهان

بوداپست روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه، میزبان آخرین روز از رقابت‌های کشتی قهرمانی زنان و مردان جهان است. رادیوفردا می‌کوشد تا مهم‌ترین رخدادهای این دوره از رقابت‌ها را از بوداپست پوشش دهد. همراه این گزارش لحظه به لحظه از وب سایت رادیو فردا باشید.

۱۶:۰۰ ۳۱.۶.۱۳۹۲
افشین بیابانگرد در دومین کشتی هم به پیروزی رسید. نماینده 66 کیلوگرم ایران موفق شد آلن ژاکایف از اوکراین را شکست دهد. او حالا مصاف سختی با تاماش لورینچ نایب قهرمان المپیک لندن از مجارستان پیش رو خواهد داشت.
او تاکنون مقابل رقبای ایرانی شکست نخورده و غیر از بیابانگرد، سابقه غلبه بر سعید عبدولی، محمدرضا قضایی و علی محمدی را هم دارد. لورینچ قبل از المپیک لندن، عبدولی را نیرومندترین رقیب خود معرفی کرده بود اما پس از ابهامات پدید آمده در مسابقه عبدولی با حریف فرانسوی، نماینده ایران از دور مسابقات حذف شد.
۱۵:۴۱ ۳۱.۶.۱۳۹۲
حمید سوریان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی با 81 رای به عضویت این کمیته درآمد. فقط کشتی‌گیران مرد و زن شرکت کننده در این مسابقات می‌توانستند رای بدهند. علیرضا رضایی مربی تیم ملی ایران هم به عضویت کمیته فنی فیلا درآمده است.
۱۵:۳۲ ۳۱.۶.۱۳۹۲
امیر علی اکبری در وزن 120 کیلوگرم، در اولین مبارزه موفق شد طی مدتی کمتر از دو دقیقه الکساندر چرنیتسکی از اوکراین را ضربه فنی کند. چرنیتسکی سعی کرد با فن پیچ کمر امتیاز بگیرد اما علی اکبری او را روی پل نگه داشت و پشتش را به تشک چسباند.
نماینده ایران در دور بعدی با یوهان ماگنوس اورن از سوئد مبارزه خواهد کرد.
۱۵:۰۶ ۳۱.۶.۱۳۹۲
کلارا واسکوئز کشتی‌گیر ۶۷ کیلوگرم آرژانتین مطابق آنچه خودش می‌گوید از شیفتگان غلامرضا تختی است. کلارا در این مسابقات با شکست مقابل نماینده صاحب عنوان ژاپنی از دور مسابقات حذف شد.
خانم واسکوئز کشتی‌گیران ایرانی را به خوبی می‌شناسد و با وجود اتمام مسابقات زنان، در بوداپست مانده تا مسابقات کشتی فرنگی را هم ببیند. هنگامی که نمایندگان ایران به روی تشک می‌روند، او از نزدیک به تماشای نحوه مبارزه‌شان می‌نشیند.
۱۴:۵۴ ۳۱.۶.۱۳۹۲
افشین بیابانگرد در دور اول 66 کیلوگرم موفق شد آتیلا لیوایی از اسلواکی را شکست دهد. او در گام بعدی با آلن ژاکایف از اوکراین روبرو خواهد شد.
XS
SM
MD
LG