لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۵۶

فرهنگ در دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری خرداد ۹۲

دومین مناظره هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲، روز چهارشنبه ۱۵ خرداد برگزار شد. رادیو فردا در طول برگزاری این مناظره مهم‌ترین نکات آن را به طور زنده با کاربران خود به اشتراک گذاشت.

۲۰:۰۸ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: موثرترین اقدام دولت شما برای حل مسئله اعتیاد چیست؟
۲۰:۰۸ ۱۵.۳.۱۳۹۲
محمدباقر قالیباف: این که رئیس دولت حس کند که رئیس خانواده‌ها است و می‌تواند سبک زندگی‌ها را با صدور یک بخشنامه تغییر دهد صحیح نیست... سبک زندگی باید از دل مردم، جامعه و خانواده بیرون بیاید. خودشان باید آن را تولید کند تا واقعی باشد. دولت می‌تواند، با به کار گرفتن نخبگان اجتماعی، نقش هدایت‌کننده را داشته باشد.
۲۰:۰۶ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: دولت شما در تحقق سبک زندگی ایرانی- اسلامی تا چه اندازه خود را مسئول می‌داند؟
۲۰:۰۶ ۱۵.۳.۱۳۹۲
محسن رضایی: انتظار ندارم رسانه ملی نظام و فرهنگ و ارزش‌ها را فدای دولت بکند... رسانه ملی مال مردم است... این نکته مثبتی است که جمهوری اسلامی نقد و اعتراض را به جامعه ما برگرداند... نقد و اعتراض در چارچوب قانون باید وجود داشته باشد و رسانه ملی باید این رویکرد را حمایت کند... مناظرات سال ۸۸ خیلی خوب بود و نباید دوستان رسانه‌ای ما اینقدر می‌ترسیدند. مناظرات این دوره تبدیل به یک گفت‌و‌گوی جمعی شده است.
۲۰:۰۳ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: نگاه شما به وظیفه رسانه ملی در ارتباط با دولت و پیگیری مطالبات مردم چیست؟
۲۰:۰۳ ۱۵.۳.۱۳۹۲
محمدرضا عارف: وجود فضای مجازی یک واقعیتی است که اطلاعات فراوانی در آن رد و بدل می‌شود و مورد نیاز مردم است... اولویت ما تأمین امنیت فضای مجازی کشور است تا مقابل حملات نرم‌افزاری مصونیت داشته باشیم... باید با بدآموزی‌های فضای مجازی مبارزه کرد.
۲۰:۰۰ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: دولت شما چگونه فضای مجازی را ساماندهی خواهد کرد؟
۲۰:۰۰ ۱۵.۳.۱۳۹۲
محمد غرضی: شبکه سلامت را راه‌اندازی می‌کنم... نسل سوم و چهارم تلفن هوشمند را وارد کشور می‌کنم... هرچه طرح‌های پزشکی تکنیکی را گسترش بدهیم، سطح سلامت بالاتر می‌رود.
۱۹:۵۸ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: فوری‌ترین اقدام دولت شما برای حل مشکلات سلامت در جامعه چه خواهد بود؟
۱۹:۵۷ ۱۵.۳.۱۳۹۲
علی‌اکبر ولایتی: قبل از هر چیز مسئله بیکاری جوانان باید مورد نظر قرار بگیرد... تا زمانی که مسئله اقتصادی مردم حل نشود، صحبت از ایجاد شادی و نشاط در جامعه کردن یک صحبت بی‌پایه است... پس از حل این مشکلات می‌توانیم با استفاده از امکانات داخل کشور چون گردشگری، تولید سرگرمی‌های مناسب و ایجاد امکاناتی که بتوان اوقات فراغت مردم را فراهم بکند، شادی و نشاط مردم را فراهم کرد.

بیشتر

XS
SM
MD
LG