لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۰۷

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ پوشش همزمان

با بسته شدن نخستین حوزه‌های رأی‌گیری در شرق آمریکا، شمارش آرا و اعلام نتایج پنجاه و هفتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز شده است. پوشش همزمان این رویداد را در رادیو فردا دنبال کنید.

۰۷:۱۰ ۱۷.۸.۱۳۹۱
ارزیابی سی‌ان‌ان:‌ تا این لحظه اوباما آرای الکترال میشیگان (زادگاه رامنی) و ماساچوست (ایالتی که رامنی فرماندار آن بود) را به خود اختصاص داده است. در ویسکانسین، ایالت محل تولد پل رایان (کاندیدای معاونت رامنی) هنوز نتایج نهایی نشده، اما در شهر جینزویل، محل تولد پل رایان، برتری با اوباما است.
۰۷:۰۱ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان: به نظر می‌رسد رامنی ۶ رأی الکترال یوتا را از آن خود می‌کند.
۰۶:۳۶ ۱۷.۸.۱۳۹۱
طبق ارزیابی سی‌ان‌ان، اوباما ۴ رأی الکترال نیوهمپشایر را از آن خود می‌کند. بر این اساس رامنی، ۱۵۸و اوباما، ۱۴۷ رأی الکترال دارند.
۰۶:۳۲ ۱۷.۸.۱۳۹۱
ارزیابی سی‌ان‌ان تا این لحظه: رامنی؛ ۱۵۸، اوباما؛ ۱۴۳ رأی الکترال دارند. رامنی ۶ رأی الکترال ایالت یوتا را از آن خود کرده است.
۰۶:۲۶ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان: در فلوریدا با شمارش ۸۴ درصد آرا، برتری با اختلافی اندک (حدود ۱۰ هزار رأی) همچنان با اوباما است. تا این لحظه ۵۰ درصد آرا به اوباما و ۴۹ درصد آرا به رامنی تعلق گرفته‌اند.
۰۶:۲۱ ۱۷.۸.۱۳۹۱
آسوشیتد پرس: اوباما ۱۶ رأی الکترال میشیگان را به خود اختصاص داد.
۰۶:۱۶ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان ارزیابی کرده است که اوباما ۲۰ رأی الکترال ایالت پنسیلوانیا را به خود اختصاص می‌دهد که بر این اساس تا این هنگام اوباما، ۱۴۳ و رامنی، ۱۵۲ رأی الکترال دارند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG