لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۵۴

پوشش همزمان دومین مناظره انتخاباتی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ

دومین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ،دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه در دانشگاه واشینگتن در سنت لوئیز در ایالت میسوری پایان یافت.

دونالد ترامپ از طرح بیمه درمانی باراک اوباما انتقاد کرد و گفت این بیمه فاجعه کامل است و هیچ چیز آن به درست کار نمی کرد. می بایست لغو شود.

دونالد ترامپ گفت که اگر رییس جمهور شود هیلاری کلینتون را به دلیل استفاده از سرور و ایمیل شخصی مورد تعقیب قضایی قرار خواهد داد.

هیلاری کلینتون در پاسخ گفت : اگر موضوع تنها این نوار بود که مساله نبود اما آیا ترامپ هرگز از این آقا و خانم خان (که پسرشان در جنگ کشته شد دارند مدال شجاعت) معذرت نخواست. از قاضی محترم که به ان توهین عذر نخواسته است. از خبرنگار معلولی که به ان توهین کرده عذرخواهی نکرده است.

دونالد ترامپ به سوابق بیل کلینتون و اتهاماتی که در خصوص آزار جنسی علیه وجو ددارد اشاره کرد و به پرونده ای که هیلاری کلینتون وکالت آن برعهده داشته پرداخت و گفت هیلاری باید از قربانی این پرونده عذرخواهی کند.

هیلاری کلینتون در پاسخ گفت: ترامپ مدعی است که نوار ویدیو بیانگر شخصیت او نیست. اما براساس آنچه که ما تاکنون از او نسبت به زن‌ها دیده‌ایم. نشان می دهد این ترامپ واقعی است.

دونالد ترامپ در پاسخ گفت: اینها فقط حرف است.

مجری در خصوص نوار منتشر شده پرسید و گفت آیا فکر می کنید، الگوی مناسبی باشید.

دونالد ترامپ پاسخ داد، آنچه در نوار آمده گفت وگوی خصوص در رختکن بوده من از خانواده ام و مردم آمریکا عذر خواهی کردم. ولی ما اکنون با مشکلات بیشتری چون داعش روبه رویی هستیم.

مجری باردیگر از دونالد ترامپ پرسید، آیا شما زنی را بدون رضایت بوسیده اید.

دونالد ترامپ در پاسخ گفت : انچه در این نوار منتشر شده مایه افتخار من نیست و من این کار را نکرده ام.

هیلاری کلینتون به نخستین پرسش پاسخ داد و گفت امیدوار است که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود و رییس جمهور همه شود نه تنها یک گروه خاص، بلکه نژاد ها و گروه های سیاسی شود.

بیل کلینتون، همسر هیلاری کلینتون و ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، به هنگام ورود به سالن با یکدیگر دست دادند.

هیلاری کلینتون به همراه همسرش بیل کلینتون و چلسی کلینتون، دختر خود ، ۱۱ دقیقه پیش از آغاز مناظره وارد محل برگزاری این مناظره شدند.

مقامات کمیته برگزار کننده مناظره های انتخابات ریاست جمهوری برگزار کننده توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این مناظره ارائه کردند و از حاضران خواست از ابراز احساسات به هنگام سخنرانی نامزدها خودداری کنند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG