تبليغات انتخاباتی نامزدهای رياست جمهوری ايران در آخرین روز تشدید شد

مهلت تبليغات انتخابات رياست جمهوری ايران، هشت صبح فردا، پنج شنبه، به پايان می رسد. امروز در آخرين روز اين تبليغات، کانديداها در گردهم آيی های هواداران خود حاضرشدند و تا امشب حاضر می شوند.

حاميان محمود احمدی نژاد امروز پس از راهپيمايی در خيابان آزادی در مسجد دانشگاه صنعتی شريف در تهران گرد آمدند تا به سخنرانی او گوش کنند.

به گزارش خبرگزاری های ايران، آقای احمدی نژاد در سخنان امروز خود گفت که به او فرصت داده شده تا امشب (چهارشنبه) در تلويزيون ايران به آنچه که اتهام ها ی نامزدها به خود در مناظره ها خوانده می شود، پاسخ دهد. صدا و سيمای ايران هنوز در اين زمينه بطور رسمی خبری اعلام نکرده است.

محسن رضايی نيزامروز در آبادان و خرمشهر بود. آقای رضايی همچنين از صدای و سيمای ايران خواسته است تا به او فرصت پاسخگويی داده شود.

از سوی ديگر، ستاد تبليغات مير حسين موسوی از هواداران او خواسته است تا امروز بعد از ظهر به طرفداری از او بسوی چهاره وليعصر راهپيمايی کنند. ميرحسين موسوی، امروز خود در دانشگاه لرستان در خرم آباد سخنرانی کرد. او سپس به بروجرد رفت و بعد از آن به استان کردستان خواهد رفت. محمد خاتمی نيز به طرفداری از مير حسين موسوی امروز بعد از ظهر در ميدان نقش جهان اصفهان سخنرانی می کند.
و ستاد استان تهران مهدی کروبی نيز اعلام کرده است که حاميان آقای کروبی امشب در ۲۲ ميدان ِ تهران از جمله، تجريش، پونک،انقلاب، خانی آباد و شهرری با مردم چهره به چهره گفتگو می کنند. غلامحسين کرباسچی، عمادالدين باقی، عباس عبدی، محسن رهامی، عبدالله مومنی و احمد زيدآبادی از جمله اين حاميان هستند.