در آخرين شب تبليغات انتخاباتی احمدی نژاد در تلویزیون از خود دفاع می کند

مهلت تبليغات انتخابات رياست جمهوری ايران، هشت صبح فردا، پنج شنبه، به پايان می رسد. امروز در آخرين روز اين تبليغات، کانديداها در گردهم آيی های هواداران خود حاضرشدند.

حاميان محمود احمدی نژاد امروز پس از راهپيمايی در خيابان آزادی در مسجد دانشگاه صنعتی شريف در تهران گرد آمدند تا به سخنرانی او گوش کنند.

آقای احمدی نژاد در سخنان امروز خود گفت که به او فرصت داده شده تا امشب (چهارشنبه) در تلويزيون ايران به آنچه که اتهام ها ی نامزدها به خود در مناظره ها خوانده می شود، پاسخ دهد. به گزارش خبرگزاری ایلنا، صدا و سيمای ايران نيز اعلام کرده است که به محمود احمدی نژاد ۲۰ دقيقه، مير حسين موسوی ۱۰۱ ثانيه، محسن رضايی ۶۰ ثانيه و مهدی کروبی ۷۶ ثانيه، فرصت داده شده است تا در برنامه های ضبط شده ،امشب از خود دفاع کنند.

از سوی ديگر بدعوت ستاد تبليغات مير حسين موسوی، هواداران او، از بعد از ظهر امروزاز ميدان انقلاب تا ميدان آزادی راهپيمايی کردند. ميرحسين موسوی، خود، امروز در دانشگاه لرستان در خرم آباد سخنرانی کرد. او سپس به بروجرد رفت. محمد خاتمی نيز به طرفداری از مير حسين موسوی امروز عصر در ميدان نقش جهان اصفهان سخنرانی می کند.

ستاد استان تهران مهدی کروبی اعلام کرده است که حاميان آقای کروبی امشب در ۲۲ ميدان ِ تهران از جمله، تجريش، پونک،انقلاب، خانی آباد و شهرری با مردم چهره به چهره گفتگو می کنند. غلامحسين کرباسچی، عمادالدين باقی، عباس عبدی، محسن رهامی، عبدالله مومنی و احمد زيدآبادی از جمله اين حاميان هستند