رئیس دانشگاه شیراز استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی صادقی، رئیس دانشگاه شیراز استعفا کرده است. وی به خبرگزاری مهر گفته است که در حال حاضر نمی تواند در اینباره صحبت کند. پس از اعلام نتایج انتخابات، نیروهای لباس شخصی با همکاری نیروی انتظامی به خوابگاه دانشجویان دانشگاه شیراز حمله کردند و خرابی های بسیاری برجای گذاشتند.
در همین حال پنجاه و دو تن از نمایندگان مجلس شواری اسلامی نیز امروز ( سه شنبه ) خواستارحضور صادق محصولی، وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی شدند تا در مورد دلایل رفتار بسیار خشن ماموران نیروی انتظامی، افراد بسیج و گروه‌های سازمان یافته لباس شخصی با مردم و دانشجویان و تعرض آنها به کوی دانشگاهها و محیط مسکونی و اموال مردم توضیح دهد. علی لاريجانی، رئيس مجلس نيز دستور تحقيق درباره حمله به کوی دانشگاه تهران را صادر کرده است.
همچنین به گزارش خبرگزاری مهر، شماری از اساتید دانشگاه تهران امروز صبح در مسجد این دانشگاه تجمع کردند و خواهان بررسی موضوع حمله به کوی این دانشگاه شدند. فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران نیز به گزارش خبرگزاری ایسنا در اطلاعیه ای قول داده است که موضوع حمله به کوی دانشگاه و ضرب و شتم دانشجویان را پیگیری کند و این حملات را کار گروهی متجاوز خوانده است.