ميرحسين موسوی: از صحنه بيرون نخواهم رفت

مير حسين موسوی در هشتمين بيانيه خود گفته است: با ترفندهايی که ماهيت آن روشن است از صحنه بيرون نخواهد رفت.
آقای موسوی در اين بيانيه که برروی سايت کلمه چاپ شده می گويد: طی روزهای اخير، صدا و سيما، خبرگزاری های دولت، برخی روزنامه های دولتی و سايت های اينترنتی ِ وابسته به دولت و روزنامه کيهان، بخش عمده ای از فضای خود را به وارونه جلوه دادن آنچه قبل، حين و پس از برگزاری انتخابات رياست جمهوری رخ داد، اختصاص داده اند و با استفاده از امکاناتی که متعلق به همه مردم است، نه تنها تخلفات و حوادث دلخراشی را که در ايام اخير اتفاق افتاده، پنهان می کنند، بلکه او را مسئول ِ مستقيم و غيرمستقيم آن معرفی می کنند که تنها مردم را در مسير احقاق حق خود، همراهی کرده است.
مير حسين موسوی افزوده است که آنها بيهود تلاش می کنند واقعيت تقلب بزرگ در اين انتخابات را ناديده بگيرند، و او با اين اتهام ها و ترفندها و تهديد به محاکمه و برای مصالح شخصی از صحنه بيرون نخواهد رفت.
مير حسين موسوی در بيانيه خود، يک بارديگر از معترضين خواسته است «با حفظ آرامش و در چارچوب قانون و رعايت اصول انقلاب اسلامی»، به اعتراض خود ادامه دهند.
آقای موسوی در بيانيه ای ديگر، حمله به دفتر روزنامه «کلمه سبز» و دستگيری اعضای تحريريه آن را محکوم کرده و گفته است در حاليکه مقامات و رسانه های دولتی مرتبا دم از اجرای قانون می زنند، با روزنامه ای که مجوز قانونی برای انتشار داشته است، چنين برخورد می کنند.