دید بان حقوق بشر از یورش های شبانه به خانه های مردم خبر داد

به گزارش دیدبان حقوق بشر نیروهای شبه نظامی بسیج برای خاموش کردن بانگ الله اکبر شبانه مردم از پشت بام ها، شبانه به خانه های مردم یورش می برند. بنا بر این گزارش بسیجیان باشکستن در خانه ها به زور وارد خانه مردم می شوند، لوازم شخصی آنان را درهم می شکنند، ساکنان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و اتومبیل هایی را که در خیابان ها پارک شده خرد می کنند. همچنین مقام های ایران برای جلوگیری از شنیدن اخبارداخل ایران از فرستنده های خارجی، ماهواره ها را مصادره می کنند.
مدیر بخش خاورمیانه دیدبان حقوق بشرمی گوید، در حالی که توجه جهان به ضرب و شتم روزانه مردم در خیابان ها دوخته شده است، بسیجی ها شب ها "وحشیانه" به خانه های شخصی مردم یورش می برند.

از آغاز اعتراض های گسترده به نتیجه انتخابات در ایران، عده زیادی از مردم تهران و شهرهای دیگر شب ها بر پشت بام ها فریاد الله اکبر و شعارهای دیگر سر می دهند. که یاد آور اعتراض مردم در دوران انقلاب درسی سال پیش است که به سقوط رژیم سلطنتی انجامید. دیدبان حقوق بشر می نویسد محله های یوسف آباد، سعادت آباد، ونک، شهرک غرب، فرمانیه و نیاوران ازجمله محله هایی هستند که به گزارش شاهدان عینی و قربانیان این حملات، هدف این یورش ها قرارگرفته اند.