سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی: دولت غیرقانونی است

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی روز سه شنبه، امروز ، با انتشار بیانیه ای تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان را به معنای بسته شدن پرونده انتخابات آزاد تا آینده ای نامشخص دانست.

این بیانیه که خطاب آن به "ملت شریف ایران" است می گوید شورای نگهبان آن گونه که انتظار می رفت، صحت انتخابات را بدون پاسخگویی به موارد تخلف تایید کرده است.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ضمن برشمردن تخلفاتی چون چاپ میلیون ها تعرفه اضافی باکد و بدون کد، اتمام برگه های رای در ساعات اولیه انتخابات، پلمب صندوق ها در غیاب نمایندگان نامزدها، قطع سیستم پیام کوتاه در کشور و خطوط تلفن کمیته صیانت از آرای ستاد موسوی، و مشارکت بیش از صد در صد در 70 شهر و مشارکت بین 95 تا 140 در صد در 70 شهر و موارد دیگر می گوید شورای نگهبان این تخلفات را غیرقابل اعتنا اعلام کرده است.

این سازمان که از میرحسین موسوی در انتخابات حمایت می کرد، در بیانیه خود گفته است که دولت بر آمده از انتخاباتی را که ملت خواستار ابطال آن است، فاقد وجاهت قانونی و مشروعیت می داند و به مبارزه قانونی و مسالمت آمیز با آن خواهد پرداخت.

این سازمان پیشتر انتخابات ایران را کودتا خوانده و در مورد اعمال فشارهای جسمی و روحی بر بازداشت شدگان به منظور گرفتن اعتراف از آنان هشدار داده بود.