احمد خاتمی: ولايت فقيه با جان و دل مردم ايران عجين شده است

احمد خاتمی،امام جمعه موقت تهران امروز در نماز جمعه گفت: ولايت فقيه اصلی ترين سرمايه ملت است و با جان و دل مردم عجين شده است. احمد خاتمی که از اعضای مجلس خبرگان رهبری نيز هست، افزود: احساس می کنيم در طی يکی دو ماهه اخير قدری هجمه‌ها به ولايت فقيه افزايش يافته و آتش بياران معرکه درخارج کشورند و برخی داخلی‌های ناآگاه و مغرض هم آتش بياران معرکه شده‌اند.
احمد خاتمی با تکرار اينکه مردم ۴۰ ميليون رای داده اند و اين رای به نظام بوده است گفت: دسته ای از افراد می‌خواهند ۴ سال بگويند که دولت غير مشروع است در حالی که اين دولت، دولت منتخب است و با تنفيذ رهبر معظم انقلاب، مشروعيت قانون و شرعی خواهد يافت و ملت، حامی آن خواهند بود.
احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، ستادها انتخاباتی مير حسين موسوی و مهدی کروبی را بدون نامبردن صريح از آنها، به ارتباط با سفارتخانه های خارجی از جمله سفارت بريتانيا متهم کرد. او همچنين گفت: برخی از وابستگان اين گروه های سياسی پيش از انتخابات با آمريکا تماس گرفتند و از آن ها خواستند تا با دولتی که بعد از احمدی نژاد بر سر کار می آيد، ارتباط بر قرار کنند. او سپس گفت: مگر ارتباط با آمريکا تحفه است؟
احمدی خاتمی همچنين گفت: از سر دلسوزی از احمدی نژاد می خواهد در انتصاب مشايی بعنوان معاون اولش تجديد نظر کند چرا که حرف رهبر فصل الخطاب است.
احمد خاتمی پيش از اين خواستار اعدام معترضينی شده که او آنها را اراذل و اوباش می خواند.