اكبر هاشمى رفسنجانى مى گويد حل مسائل با ارعاب و فضاسازى ممكن نيست

اكبر هاشمى رفسنجانى رئيس مجلس خبرگان رهبرى و مجمع تشخيص مصلحت نظام، با انتقاد از آنچه رفتارهاى حذفى حكومت خوانده، گفته است نمى توان مسائل موجود را از طريق «ارعاب و فضاسازى» حل كرد و اگر هم به صورت ظاهرى آن را حل كنند پس از گذشت زمان كوتاهى آن موضوع وسيع‌تر از گذشته مطرح خواهد شد.
آقاى هاشمى رفسنجانى در مورد پاسخگويى به مسائل طرح شده عليه وى گفته است كه برخى شهرت خود را از راه اهانت به ديگران مى خواهند كه جواب اينگونه افراد سكوت است و دعا براى هدايتشان. در روزهاى اخير بر حجم حملات حاميان دولت به اكبر هاشمى رفسنجانى و نيز رهبران اصلاح‌طلب افزوده شده است. در ادامه اظهار نظرهاى تند برخى حاميان دولت، آيت‌الله محمد يزدى نايب رئيس مجلس خبرگان هم با انتقاد شديد به ديدگاه‌هاى رئيس اين مجلس در مورد انتخابات، وى را به ايجاد تقابل ميان مردم و سپاه و دورى از رهبر ايران متهم كرد.
اكبر هاشمى رفسنجانى در واكنش به به اظهارات تند محمد يزدى گفته است كه متأسفانه ايشان بر اثر مشكلات جسمى، گاهى دچار عصبانيت مى‌ شود و عجولانه اعلام نظر مى‌كند. سال‌هاست جواب من به آقاى يزدى درخواست شفا براى ايشان و ارسال سلام است.