فرمانده ناجا می گويد خودرويی که در روز عاشورا معترضين را بزير گرفت دزديده شده بود

اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می گوید خودرویی که در روز عاشورا به گفته او "اغتشاش گران" را در تهران بزیر گرفت، دزدیده شده بود. او افزوده: مالک این خودور شناسایی شده و معلوم شده که سارق اقدام به این کار کرده است. اسماعیل احمدی مقدم در مورد فیلمی که در سایت های اینترنتی و رسانه های جهانی منتشر شده و دو وانت نیروی انتظامی را نشان می دهد که از روی یکی از متعرضین رد می شود، خطاب به خبرنگاران گفته است: دروغ نگوئید، هیچ تصویری وجود ندارد و دیگر از این سوال های دروغ نپرسید.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوی اسلامی همچنین تهدید کرده است که دوره‌ی "مدارا" به پایان رسیده و پليس از این به بعد با کسانی که آنها را "آشوبگران" خواند، برخورد شدیدی خواهد داشت. او همچنین از بازداشت پانصد نفر در روز عاشورا خبر داده است.
احمدی مقدم همچنین در مورد کشته شدگان روز عاشورا در تهران گفته است: یکی را از پل انداختند، دیگری را با اسلحه ساچمه ای کشتند که حاکی از جریان "کشته سازی" است.
در چند روز گذشته روزنامه کیهان، میر حسین موسوی را به طراحی قتل خواهر زاده خود و معترضین را به "کشته سازی" به منظور تبلیغات، متهم کرده بود.
به گزارش سایت های اینترنتی به نقل از بولتن ویژه خبرگزاری دولتی ایرنا، تعداد کشته‌شدگان روز عاشورا در شهرهای مختلف ایران سی و هفت (37) نفر بوده است.