انفجار بمب در پاکستان هفت تن را کشت

روز دوشنبه در یک حمله انتحاری که در نزدیکی خانه یکی از وزیران دولت محلی پاکستان روی داد، هفت تن کشته، و ۲۵ تن مجروح شدند. برپایه گزارش‌ها، «میان افتخار حسین» وزیر اطلاع‌رسانی منطقه خیبر- پختونخوا و از مخالفان سرسخت طالبان هدف این حمله انتحاری بود. اما، او در زمان این حمله در جای دیگری بود، و در نتیجه به وی آسیبی نرسید. طالبان پاکستان مسوولیت این حمله انتحاری را بر عهده گرفته است. رشید، پسر افتخار حسین، روز شنبه گذشته، با شلیک گلوله از پای درآمد.