کنستانتين کاساچف، رئيس کميته امور بين الملل مجلس دومای روسيه، می گويد اين کشور نگران برنامه هسته ای ايران است.
اين مقام روسی افزود:« پرسش های زيادی درباره اين برنامه مطرح است و به همين دليل نيز روسيه از تحريم های شورای امنيت سازمان ملل متحد حمايت کرد.»
به گزارش خبرگزاری « ريانووستی»، آقای کاساچف همچنين گفت نگرانی مسکو از برنامه هسته ای ايران، بدان معنا نيست که روسيه آماده است مانند آمريکا وارد جنگ شود و با توسل به زور و حتی ابزار نظامی بر ايران فشار آورد، زيرا اين اقدام، نتيجه عکس خواهد داشت.