«کارلوس کی روش» فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش، فهرست بازیکنان تیم ملی ایران را اعلام کرده است.
در این فهرست که نام علی کریمی نیز دیده میشود، استقلال تهران با ۵ بازیکن و تراکتورسازی تبریز با ۴ بازیکن، پر رنگترین حضور را یافته اند.
خبرگزاری مهر به نقل از کادر فنی تیم ملی ایران گزارش داده است که در این مقطع، از تیم امید به خاطر حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک، از سپاهان و ذوب آهن اصفهان به خاطر حضور در یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و از تیم‌های حاضر در یکچهارم پایانی جام حذفی ایران چون پرسپولیس، بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، اول و ششم مردادماه در دو بازی رفت و برگشت با مالدیو به میدان خواهد رفت.
فهرست بازیکنان تیم ملی از این قرار است :
امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آرش برهانی و ایمان مبعلی (استقلال تهران)، آندرانیک تیموریان، محمد ابراهیمی، محمد نصرتی و عباس محمدی (تراکتورسازی تبریز)، قاسم دهنوی، مصطفی سیفی و مهرداد پولادی (مس کرمان)، محمد غلامی و میلاد ذنیدپور (استیل آذین تهران)، سعید دقیقی و میثم بائو (شهرداری تبریز)، حسن رودباریان و بهادر عبدی (راه آهن شهرری)، رضا نوروزی و علی حمودی (فولاد خوزستان)، پژمان نوری و مهرداد اولادی (ملوان بندرانزلی)، عباس محمدرضایی (سایپای البرز)، مرتضی کاشی (صبای قم)، روح الله عرب (صنعت نفت آبادان)، عبدالله کرمی (شاهین بوشهر)، ابراهیم میرزاپور (پیکان قزوین) و علی کریمی (شالکه آلمان).