فدراسیون فوتبال ایران، مسئولان تیم امید را از شکست سه برصفر در بازی رفت با عراق،‌ بی اطلاع گذاشته بود

تا ساعاتی پیش از آغاز بازی دیروز تیم فوتبال امید ایران با عراق در استادیوم آزادی، فدراسیون فوتبال ایران به مسئولان تیم امید اطلاع نداده بود که ایران در بازی رفت با عراق، به دلیل استفاده از بازیکن دو اخطاره،‌سه بر صفر بازنده اعلام شده است.
تیم فوتبال امید ایران، در بازی رفت در عراق، یک برهیچ برتیم عراق پیروز شد ولی در بازی برگشت ِ دیروز، بازی را دو برهیچ به تیم عراق واگذار کرد و از راه یافتن به المپیک بازماند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در چهارم اسفند ۸۹ به فدراسيون فوتبال ايران ابلاغ كرده بود كه كمال كاميابي‌نيا دو اخطاره است و نمي‌تواند در بازي ايران برابر عراق بازي كند؛ اما اين موضوع به كادر فني تيم اميد اطلاع داده نشد تا در بازي رفت، كاميابي نيا، در دقایق آخر وارد زمين شود. تازه دیروز معلوم شد که ايران، به دليل استفاده از بازيكن دو اخطاره،در آن بازی سه بر صفر بازنده اعلام شده بوده است.
علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید، دیروزگفت: تا ساعت یازده و نیم صبح پنجشنبه دیروز، کسی در اردو از این نتیجه اطلاع نداشت و هنگامی که این خبر به آگاهی مسئولان تیم و بازیکنان رسید همه گیج شده بودند و نمی دانستند با چه روشی در مقابل تیم عراق بازی کنند.
در این میان، علی کفاشیان،رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر استعفایش را تکذیب کرد و گفت با وجود این که از این نتیجه خجالت می کشد اما هرگز استعفا نخواهد داد.