حسن قاضیزاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پنجشنبه، از کاهش ۲۵ درصدی قیمت دارو در ایران خبر داد.
به گزارش ایرنا، آقای قاضی زاده هاشمی که در همایش معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی ایران سخن می گفت، همچنین ابراز امیدواری کرد که کاهش قیمت دارو در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.
به گفته حسن قاضیزاده هاشمی، تحولات صورت گرفته در حوزه سلامت در طی چند ماه اخیر کم نظیر است.
وزیر بهداشت دولت یازدهم در حالی از کاهش قیمت دارو در ایران خبرداده که در گزارش های آماری بانک مرکزی و مرکز آمار ایران از شاخص تورم، رشد شاخص بهای گروه بهداشت و درمان دو برابر متوسط تورم بوده است.