فرمانده پیشین سپاه پاسداران می گوید آمریکایی ها خواب هایی برای امنیت ملی ایران دیده اند

محسن رضایی، فرمانده پیشین سپاه پاسداران می‌گوید آمریکا و اسرائیل با همدستی برخی کشورهای منطقه خواب‌هایی برای امنیت ملی ایران دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی روز شنبه و در جمع خبرنگاران گفت که آمریکا می‌خواهد ناامنی‌های موجود در منطقه را به مرزهای ایران بکشاند.

هفته گذشته نیز آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در جمع اعضا و فرماندهان سپاه پاسداران گفته بود که خبرهایی دارد که به گفته او دشمنان با همراهی برخی مسئولان منطقه‌ی خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند.

محسن رضایی با تایید این نگاه آِیت الله خامنه ای گفته است در مرزهای غربی و شرقی ایران خبرهایی وجود دارد و خواب هاییبرای امنیت ملی دیده شده است.

محسن رضایی همچنین در گفت و گو با تلویزیون ایران درباره تحولات سوریه و عراق گفت: وضعیت در هر دو کشور خطرناک است اما در عراق کمی بهتر است.

به گفته او در سوریه وضعیت ۵۰ -۵۰ است و اگر کمک و حمایت بیشتری شود می توانند وضعیت را برگردانند و از پیشرویبه گفته وی تکفیریها جلوگیری کنند.

گروه حکومت اسلامی(داعش) در روزهای گذشته به پیروزی هایی در برابر ارتش های عراق و سوریه که از سوی جمهوری اسلامی ایران حمایت می شوند، دست یافته است.