خبرهای ضد و نقیضی درباره بازداشت احتمالی دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران منتشر شده است

خبرگزاری های ایران خبرهای ضد و نقیضی درباره بازداشت احتمالی علی شکوری راد دبیر کل حزب تازه تاسیس اصلاح طلب «اتحاد ملت ایران اسلامی» ساعاتی پس از اولین کنفرانس خبری این حزب منتشر کرده اند.

به گزارش برخی خبرگزاری های ایران، علی شکوری راد ساعاتی پس از نخستین کنفرانس خبری این حزب بازداشت شده است. خبرگزاری مهر علت بازداشت این فعال سیاسی را «اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه» اعلام کرده اند.

حساب توییتری منسوب به حزب اتحاد ملت ایران درباره این گزارش ها نوشته است که دبیر کل این حزب امروز بر اساس برنامه قبلی، برای ادای پاره‌ای توضیحات به دادسرا احضار شده بود و هنوز بازنگشته است.

این در حالی است که غلامرضا انصاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به ایسنا گفت: خبر بازداشت دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی کذب محض است که برای آنچه جوسازی رسانه‌ای نامید، منتشر شده است

آقای شکوری‌راد که نماینده مجلس ششم بود، روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری، درباره مواضع و سیاست‌های این حزب توضیح داد و گفت که سختترین کار این حزب تعامل با شورای نگهبان است و افزود: سعی خواهیم کرد تا «به این شورا نزدیک شویم و پیش داوری‌ها را از بین ببریم».