نمایندگان مشهد و ورامین در مجلس خواستار برخورد قوه قضاییه با به گفته آنها «عناصر کلیدی شبکه تخریب» شدند

جواد کریمی‌ قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد، در مراکز آکادمیکی در فرانسه و هلند به گفته او «به صورت شبانه‌روزی کلیدواژه، متن سخنرانی، سرمقاله و طرح‌های فرهنگی نرم برای استحاله نظام جمهوری اسلامی» تولید می‌شود.

به گفته این نماینده اصولگرا که به مجلس دهم راه یافته، این مراکز به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور، برای آنچه «تخریب چهره‌های انقلابی و استحاله انقلاب» خوانده، هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به نتیجه انتخابات هفتم اسفندماه، اکبر هاشمی‌رفسنجانی را یکی از میدان‌داران این وضعیت معرفی کرده است.

همچنین، حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته است: اسناد و مدارکی وجود دارد که به گفته او نشان می‌دهد فعالیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی شده و آنها یک «شبکه تخریب» را مدیریت می‌کردند. این دو نماینده از رئیس قوه قضاییه خواسته‌اند با عناصر کلیدی این شبکه‌ها برخورد کند.

این سخنان پس از آن عنوان می‌شود که اکبر هاشمی رفسنجانی، پیامی را منتشر کرد و از «بد‌خواهانی» سخن گفت که به گفته او، در انتخابات هفتم اسفند «دست به‌ دامان انگلیسی‌ها، داعش و وهابی‌های سلفی» شده بودند.