قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس قحط الرجال خواند

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز، با انتقاد از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای گرفتن رای اعتماد در مجلس، او را «رد‌الرجال» خواند که در مجلس گذشته رأی نیاورده است.

رضا تقوی روز یکشنبه، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت، «چرا باید کسانی که قبلا رای نیاورده‌اند، دوباره به مجلس معرفی شوند؟ او در ادامه پرسید آیا در کشور، به توصیف او، «قحط ‌الرجال» است؟»

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز، از فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی به عنوان یکی از فعالان آنچه «فتنه ۸۸» نامید، یاد کرد و گفت این افراد نباید روی رای مردم معامله کنند و بعد در پست‌های حساس قرار گیرند. برخی مسئولان جمهوری اسلامی ایران از اعتراض‌های سال ۸۸ به عنوان فتنه یاد می‌کنند.

رضا تقوی، قائم مقام جامعه روحانیت مبارز ابراز عقیده کرد که این کار رئیس‌جمهور نشانه ضعف دولت است و رفتار کنونی دولت، بین مجلس و دولت فاصله می‌اندازد.

آقای احمدی دانش‌آشتیانی، سال ۹۳ برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد و نتوانست رای اعتماد مجلس نهم را به دست آورد.

جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی آموزش و پروش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان، سه‌شنبه یازدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.