مهدی کروبی دوباره در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد

محمد حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، روز یکشنبه، خبر بستری شدن مجدد پدرش در بیمارستان را تایید کرد و گفت که او به بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده است.

وی به وب‌سایت جماران گفت که انتقال آقای کروبی قبل ظهر روز یکشنبه به دلیل پایین بودن ضربان قلبش صورت گرفته است. محمد حسین کروبی افزود، قرار است بامداد دوشنبه ، پدرش را آنژیوگرافی کنند تا مشخص شود علت پایین بودن ضربان قلب او چیست.

مهدی کروبی، ‌از رهبران معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، هفته گذشته به دلیل پایین بودن ضربان قلب در یکی از بیمارستان‌‌های تهران بستری و عمل «ای. پی.اس» قلب برای او انجام شد.

آقای کروبی پس از آن به محل حصر خانگی اش بازگردانده شد. خانواده آقای کروبی روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای از «تلاش نماینده وزارت اطلاعات در مختل کردن عامدانه روند درمانى» و «مانع‌شدن از پیگیری امور درمانی محصورین» ​انتقاد کردند.

این بیانیه اندکی پس از انتشار اخباری در مورد وخامت وضعیت جسمانی مهدی کروبی، و نیز میر حسین موسوی، رهبر دیگر معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸، که همراه همسرش، زهرا رهنورد، در حصر خانگی هستند، منتشر شد.