دختران میرحسین موسوی می‌گویند محصورین پیش از حصر کاملا سالم بودند 

زهرا و نرگس موسوی، دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، از رهبران معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸ در گفت‌وگو با روزنامه جمهوری اسلامی گفتند که پدرشان و مهدی کروبی پیش از حصر کاملا سالم بودند و در دوران حصر به انواع بیماری‌ها مبتلا شده‌اند.

دختران میرحسین موسوی به روزنامه جمهوری اسلامی گفته‌اند که پدرشان به بیماری قلبی، سرگیجه‌های مداوم، افت فشارخون و ناراحتی‌های استخوانی مبتلاست و مادرشان هم مشکلات جسمی متعددی دارد.

زهرا و نرگس موسوی همچنین از وضعیت جسمی مهدی کروبی دیگر رهبر معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸ ابراز نگرانی کرده و گفته‌اند که امکانات فوری برای درمان یا انتقال او به مراکز درمانی وجود نداشته است.

نرگس موسوی به روزنامه جمهوری اسلامی گفته که نگرانی دیگر او و خواهرانش سلامت محیط زندگی پدر و مادرشان است زیرا خانه بسیار قدیمی و فرسوده است و بدلیل قدمت ۱۰۰ ساله و عدم تعمیر و نگهداری آن، هر لحظه احتمال ریزش دارد.

محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی هم روز یکشنبه از بستری شدن مجدد پدرش در بخش مراقبت‌های ویژه در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت ضربان قلب او بشدت پایین بوده است.

خانواده آقای کروبی در بیانیه‌ای از آنچه تلاش نماینده وزارت اطلاعات در مختل کردن عامدانه روند درمان خوانده‌اند، انتقاد کردند.