مسئولان روزنامه «جامعه فردا» از توقف انتشار آن خبر دادند

مسئولان روزنامه «جامعه فردا» چاپ تهران روز سه شنبه اعلام کردند که انتشار این روزنامه به دلیل مشکلات مالی متوقف خواهد شد.

داوود باقری صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه «جامعه فردا» در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، گفته که این روزنامه از فردا منتشر نخواهد شد تا با این احتساب شماره ۵۲ این روزنامه آخرین شماره آن باشد.با این حال آقای باقری انتشار روزنامه «جامعه فردا» در آینده را ناممکن ندانسته و گفته است، «در صورتی که مشکلات مالی روزنامه حل شود، دوباره به فعالیت خود ادامه» خواهد داد.

روزنامه جامعه فردا در دسته‌بندی‌های سیاسی ایران رسانه‌ای اصلاح‌‌طلب به شمار می‌آمد و شماری از اعضای تحریریه آن نیز سال‌ها سابقه همکاری با روزنامه‌های منسوب به جریان اصلاح‌طلبان را داشته‌اند.

مدیر مسئول روزنامه جامعه فردا تاکید داشته که این روزنامه در دوره فعالیت خود نه از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد کمک مالی دریافت کرده و نه هیچ فرد یا ارگان دیگری. کمک‌های مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رسانه‌ها همواره محل بحث و پرسش بوده و ابهامات بسیاری داشته است.

اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان بارها این وزارتخانه را متهم کرده‌اند که کمک‌هایی بیش از حد متعارف در اختیار رسانه‌های جریان سیاسی رقیب می‌گذارند.