جمعی از وکیلان دادگستری از بیژن قاسمزاده بازپرسی که دستور مسدودسازی تلگرام را صادر کرده بود، شکایت کردند.
روز یکشنبه آرش کیخسروی، ابوذر نصراللهی، جواد پارسا، سعید دهقان، محمد مقیمی و پیام درفشان با حضور در دادسرای رسیدگی به جرایم کارکنان دولت، از بازپرس شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه به خاطر مسدودسازی پیامرسان تلگرام شکایت کردند.
به گزارش «اعتمادآنلاین» این شکایت با عنوان «سلب آزادی شخصی افراد ملت و محروم کردن آنها از حقوق مقرر در قانون اساسی به موجب صدور دستور کلی و خارج از صلاحیت بازپرس» انجام شده است.
دوشنبه گذشته بازپرس شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه قرار مسدودسازی پیامرسان تلگرام را صادر کرد.