دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس میگوید نامزد سابق مریم فرجی به قتل او اعتراف کرده است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس کرج در توضیح اولین جزئیات مربوط به بازداشت مظنون به قتل مریم فرجی فعال مدنی که حدود ۱۰ روز پیش ناپدید شده بود به خبرگزاری میزان گفت نامزد سابق او چند روز قبل دستگیر شد و با توجه به دلایل و شواهد کافی به قتل مریم فرجی اعتراف کرد.

به گفته دادستان شهرستان فردیس جسد مریم فرجی که در باغ خواهر قاتل دفن شده بود خارج و برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی تحویل د اده شد.

روز شنبه محمدحسین آغاسی وکیل مریم فرجی در پیامی توییتری خبر داد که جنازه موکلش پیدا و متهم به قتل هم بازداشت شده است اما افزود به علت محرمانه‌بودن تحقيقات، فعلا ارائه اطلاعات بيشتر مقدور نيست. آقای آغاسی روز پنج شنبه هم گفته بود در ماجرای ناپدید شدن موکلش اتهامی متوجه مقامات و مراجع قانونی نیست.

مریم فرجی ۱۴ تیر‌ماه از خانه پدری خود در سرپل‌ذهاب کرمانشاه به سمت تهران حرکت کرده بود و پس از آن اطلاعی از او وجود نداشت.

مریم فرجی۳۳ ساله و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بین‌الملل بود. او روز ۱۲ دی‌ماه ۹۶ در جریان اعتراضات بازداشت و به مدت ۱۰ روز در بند ۲۰۹ زندان اوین زندانی بود.

خانم فرجی که با قرار وثیقه بیرون از زندان به سر می‌برد، به سه سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شده بود.