محمد باقر قاليباف نامزد جناح راست در انتخابات رياست جمهوري سران جمهوري اسلامي را مورد انتقاد قرار داد که چرا پس از جنگ به نفع جوانترها کناره نگرفته و با عث پامال شدن حقوق محرومان شده اند. سردار قاليباف که در مشهد سخنراني مي کرد بي آنکه نامي از آيت اله خامنه اي، اعضاي شوراي نگهبان يا اکبر هاشمي رفسنجاني و مهدي کروبي ببرد گفت آنان که ساليان دراز در کشور مديريت کرده اند و باز هم اصرار به ادامه مديريت دارند بايد بگويند آيا کارشان در گذشته درست بوده و چرا آنرا براي مردم به طور شفاف توضيح نمي دهند. طرفداران آقاي قاليباف از وي با عنوان امير کبير و مالک اشتر ياد کرده اند عنوانهائي که پيشتر به آقاي هاشمي رفسنجاني داده مي شد.